bij Varioclean? alvast een V90, een XC70.... wie nog meer
Bedacht me vandaag, toch ff naar de banden kijken... ligt er rondom gewoon zomer rubber op....en dat sneeuwvlokje in het dashboard is de hele dag aangeweest....
Hmm daar is iets niet goed gegaan Folke! Ja maar is een minimeet daar wel leuk kan je je afvragen Peter. Moet eigenlijk een grotere meeting zijn. Ben bij de krakert geweest en mijn ruggenwervel zit niet recht. Kan dus nog maanden van behandeling betekenen. Maar als ik me zo voel als nu ga ik met je mee naar Lelystad!
Vandaag lekker de hond uitgelaten langs de zeedijk met de V70.
Zal toch maar eens op zoek naar een hondenrek, want ik doe de achterklep open om de hond er in te laten en voordat ik in kan stappen zit de hond al op de bijrijdersstoel...
Vandaag lekker de hond uitgelaten langs de zeedijk met de V70.
Zal toch maar eens op zoek naar een hondenrek, want ik doe de achterklep open om de hond er in te laten en voordat ik in kan stappen zit de hond al op de bijrijdersstoel...
LOL dan heb je nog mazzel, die van ons gaat gelijk op de bestuurdersstoel zitten
Ja Tristan ik laat idd de hond uit met de V70, had niet veel zin om zelf te lopen. Maar heb de hond gewoon los hoor... , vindt ze wel zo prettig. Kan ze naar hartelust speuren naar muizen en ander ongedierte...
Zojuist een setje originele Volvo dakdragers gehaald voor m'n S80, kan ik van de zomer mooi de surfplanken meenemen op vakantie Meteen maar de tank volgegooid met Euro 98 á €1,54 per liter