Na vanmorgen de rechter draagarm, veerpoot lager en het rubber gewisseld te hebben een afspraak voor morgen gemaakt om uit te lijnen alvast even een testrit van 2x75km gemaakt.
Even hondenvoer halen, vrouw en dochter mee en terug dus met 250kg voer in de kofferbak.
Als een huis, echt lekker rijden. Al is die N279 een kl#te weg zeg. Oneindig 80km/h
Zojuist auto laten uitlijnen bij Angelo in Gorinchem. Vorig jaar uitgelijnd bij een Profile vestiging maar omdat ik de stuurkogel links, 2 draagarmen, veerpoot rubbers en lagers vervangen had moest ik wel uitlijnen.
Weinig vertellingen nodig geweest, wel stuurstang bijgesteld maar ook achter stond het toespoor iets te weinig.
Voor het eerst met mijn kersverse zoon in de Volvo gereden. Die vond het heerlijk rijden, want na 100 meter sliep hij alweer
herkenbaar....
heb vroeger ook af en toe een ritje in het dorp gemaakt om kinderen in slaap te krijgen.
eens je thuis stopt zijn ze wel terug wakker. maar dan zijn ze wel uit hun (ween) ritme en hopelijk in een goed ritme
Voor het eerst met mijn kersverse zoon in de Volvo gereden. Die vond het heerlijk rijden, want na 100 meter sliep hij alweer
Gefeliciteerd, veel veilige kms gewenst!
@VolvoBart: Ook ik heb (gelukkig maar) 1x om 3u s nachts met wanhopige vrouw in de auto moeten stappen om een rondje te rijden...werkt wel!
Ik heet weliswaar ook Bart en heb een Volvo, maar ik denk niet dat wij daar alleen in zijn
Tnx! Hij is 3 juli geboren!
Wordt nog een leuke strijd later, ik ben redelijk Volvo fan, m'n zwager is helemaal BMW gek. Ik verwacht dat hij later dus helemaal gek gemaakt gaat worden tussen BMW en Volvo (ik kreeg al een foto's toegestuurd van BMW trapskelters die door Berg gemaakt worden haha)
In aanvulling op mijn eerdere bericht; ik heb mijn eigen auto weer terug! De mercedes was best aardig maar die automaat echt een ramp! Zo fijn om weer zelf te bepalen welke versnelling en wlk toerental ik rij. Maar na het instappen in mijn eigen auto ontdekte ik dat de stoel zitting toch wel erg doorgezakt is, dus ik heb een klusje. En mijn auto trilt wel meer, kwam ook door twee weken stilstaan, maar ook een bezoekje aan de bandenboer is geen overbodige luxe, weer even laten balanceren nadat de banden er ruim 30000 op zitten.
Niet met de volvo maar met de corsa naar Steverink in Apeldoorn voor 4 nieuwe bandjes ivm de apk
Net als de volvo dunlop sport blu response.
Alleen de volvo was 400 incl uitlijnen....
De corsa 450 voor een iets kleiner bandje.
Vanaf Steverink ( top banden bedrijf) doorgereden naar de apk voor afmelden met de nieuwe bandjes.
Hij mag weer een jaartje.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39901 Geregistreerd: 07 / 2009
Vandaag de auto gewassen. Twee weken in een stoffige winderige parkeergarage, daar wordt ie niet beter van. De lak voelde aan als schuurpapier.....
En vandaag gereden met een 2007 bmw 523i, 6 cylinder, met 6 trap automaat. Zat best veel opties in, bv stoel elektrisch verstelbaar in 12 standen ongeveer. Het reed fijn, mooi blok, automaat goed, stuurt zoals een auto hoort te sturen, echte achterwielaandrijver, en vrij stil. Ik vond im iets minder comfortabel dan mijn volvo, en vergelijkbaar stil. Wat me een beetje tegenviel is dat de motor best wat toeren nodig heeft om lekker te gaan, tot 3000 toeren gebeurt er weinig, dan is de 2.4T toch wat beter bij de les. En wat ook raar is, de achterbank kan niet plat, is blijkbaar een optie. Misschien dat een 530i wat vlotter aanvoelt, maar zoals het er nu uit ziet geen opvolger voor de V70.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Beetje toeren met de S60 in Zweden.Afgelopen maandag aangekomen in Trollhättan.
Heb er alweer 1000 km op zitten alleen al hier in de omgeving.Vandaag trof ik deze aan ergens in de middle of ... hehe.