Vanmorgen even in Maasmechelen de tank volgegooid ....... scheelt in ieder geval bijna 25 euro. Vanmiddag geprobeerd met VIDA een connectie te krijgen met de S80 maar helaas nog niet gelukt. Morgen weer even verder prutsen.
De polderklei er eens afgewassen en ook lekker rustig naar huis gereden voor twee weken vakantie. Morgen eens de oude carkit verwijderen en nog wat spullen bestellen, onder andere een interieurfilter. Verder eens kijken wat goed is om de buitenkant netjes te houden en te beschermen. Overigens vandaag met 80 op de CC (N-weg) gemiddeld 5,6 volgens de BC gereden ........... geen slecht verbruik.
Vandaag de blauwe Pu inserts in de subframe rubbers gezet.
Was ik wel huiverig voor door sommige verhalen hier op het forum. Maar wat blijkt, in mijn geval pakt het goed uit. Stil qua trillingen. Geen extra geluiden. Strakker qua stuur. En ben een aantal geluiden zelfs kwijt.
Wel een nadeel, de bochten neem ik nog harder
Nu maar opzoek naar een anti sliplaag voor op de leren stoel. Schuif de hele auto door nu
Elke dag met V bijna 100 kilometer rijden voor de afgelopen 5 weken Hoogeveen => Raalte v.v.
Voorlopig komt daar nog geen eind aan. Tis net alsof het ding steeds beter gaat rijden, het verbruik gaat zelfs ook wat naar beneden. Hij moet het zo nog mooi even een poosje blijven doen, misschien dat na alle sores van afgelopen jaar hij het beter blijft doen en de sloophamer nog even uitgesteld wordt.
Met de v70 naar VOLVO-SERVICE gereden om 5 Standkachels te repareren,monteren en diagnostiseren.
Vruchtbare dag en weer blije standkachel gebruikers erbij... laat de winter maar komen....
Mooi! Zou die winter nog komen....? Ik rijd nog steeds op zomerbanden....
Ik heb ook zo m'n twijfels de laatste jaren. Ik heb niet eens winterbanden voor Briquette. (nog geen budget voor gehad en ik zie er het nut niet van in gezien de laatste paar winters die slechta enkele dagen duurde)
De winterbanden van beide auto's liggen hier al 2 jaar in de schuur.
Ik wacht ook nog even met wielen wisselen, het is toch een peut werk allemaal en heb ik een behoorlijke hekel aan nutteloos werk.
En zolang we met kerst haast in de zwembroek buiten kunnen lopen lijkt het mij niet nodig om ze nu te gaan wisselen. Als er echt sneeuw verwacht wordt kan het alsnog snel genoeg......
De winterbanden van beide auto's liggen hier al 2 jaar in de schuur.
Ik wacht ook nog even met wielen wisselen, het is toch een peut werk allemaal en heb ik een behoorlijke hekel aan nutteloos werk.
En zolang we met kerst haast in de zwembroek buiten kunnen lopen lijkt het mij niet nodig om ze nu te gaan wisselen. Als er echt sneeuw verwacht wordt kan het alsnog snel genoeg......
Afgelopen week 12 en 14 graden zien staan op de BC.
Dan komen er zeker geen winterbanden meer op de auto.
Er was laatst iemand die hier een link naar een filmpje postte dat winterbanden het op nat wegdek kouder dan 7 graden het beter doen dan zomerbanden, maar dat is dan ook de enige reden dat je ze in deze contreien wilt gebruiken. Sneeuw zie ik er niet van komen dit jaar. Maar goed, omdat ik voor beide auto's winterwielen heb en ik in het gelukkige bezit ben van zowel een slagmoersleutel als een autogekke puber zitten ze er toch maar mooi onder
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).