The Beast ingeruild voor de Vladimir,
XC70 ingeruild voor een XC90
En XC90 2.5T 2009 Limited Edition (mj 2010) Oyster Grey met 192.000 km
Ik ben dan zo'n gek om de geschiedenis uit te zoeken en de auto was niet vindbaar in de Nederlandse database. Import?
Dus een telefoontje naar Volvo Nederland.
Eerste reactie kan niet, ehh... het is een importauto. Nee dat kan niet want de eerste dag van toelating en eerste afgifte NL is gelijk.
Volvo gaat verder zoeken en dan komt het antwoord " het is een Russische Volvo. Ik ????
Volgens de beste man was het een Russische Volvo die geïmporteerd is door een Russische diplomaat of een Nederlandse diplomaat, maar bel de dealer even die de auto als eerste heeft afgeleverd.
Wat blijkt Volvo NL wilde in 2009 meer XC90's hebben, dan dat Zweden ze had toegewezen. Ruslans verkocht slecht, dus een aantal van de "Russische productielijn" werd afgeleverd in NL. Duidelijk verhaal.
Wat is het kenteken van mijn Volvo ..KGB.. . Echt waar.
Verder wat betreft de XC90, wat een heerlijke auto, eerlijk gezegd fijner dan een XC70. Het is natuurlijk niet een auto waar je even het ronderecord gaat zetten op circuit, maar dat hoeft van mij niet.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39899 Geregistreerd: 07 / 2009
Proficiat met de nieuwe. Onderhand zijn er hier toch wel meerdere mensen overgestapt naar een 90
De hoge zit en de comfortabele ride zullen het verschil maken.