Quote door ohz274
Typefoutje DJ?!
Quote door flevodirk
Vandaag ben ik naar Rica geweest.
Ik houd van grote stappen snel thuis dus de motor heeft nu 500 PK.
Haha.. klopt klopt.. je gelooft het niet; ik weet niet wat de oorzaak was; de Ipad of de forumsoftware maar meer dan 2 regels kon ik niet plaatsen. Ik had een stukje tekst en die heb ik 3x geprobeerd te plaatsen, maar telkens alleen de eerste 2 regels!
Ik denk dat het aan mijn Ipad lag hoor..
Ik probeer het nu nog een keer. Uiteraard een grapje, een T4 zal natuurlijk nooit een “ powerhouse” worden en dat hoeft ook niet van mijn hoor.
Update 13:50 uur 21/7: het plakken vanaf mijn andere Ipad ging wel goed, maar nadat ik een typefout verbeterde was weer de rest weg van het stukje.. grrrr.. ik snap het niet meer!
Nu vanaf mijn laptop dan maar
=========org stukje tekst=====
Vandaag ben ik naar Rica geweest.
Ik houd van grote stappen snel thuis dus de motor heeft nu 500 PK. eeh you wish DJ met je T4 en dus was dat een grapje; het moet zijn “ik houd van grote stappen snel thuis dus ik heb het totale pakket genomen”!
Het ging me eigenlijk om de Geartronic aanpassing, maar ook start-stop eruit, VEA unlock en motor-tuning gedaan.
Het rijd wel lekker eigenlijk, je maakt van een T4 geen racemonster, maar 225 PK en 415 Nm is toch niet slecht merkte ik op de terugweg. Het was ranzig druk terug vanuit Den Haag -over Amsterdam- na 17.00 uur, dus ga wat meer testen/rijden dezeweek.
Ik zal in mijn wdb wat updates doen hoe het spul rijdt; vooral de GT ben ik benieuwd naar. Ik heb voornamelijk file gereden en een stukkie 80 km waar je weinig kon oefenen dus de komende weken weet ik wat meer.