Zojuist weer 900 km weggezet naar- en van Luxemburg.
Geen moment het gevoel gehad dat je met een 13 jaar oude dame op pad bent met 255.000 km ervaring...
Eigenlijk niet helemaal eerlijk, ik heb het gisteren en eergisteren gedaan. Donderdag de stabilisatiestang opnieuw vastgezet, was (ondanks borgmoeren) toch losgekomen en vrijdag wezen buurten bij Pica in Alphen a/d Rijn. Op de poetsmeeting ziet ie er weer strak uit! Ja die S60 van mij dan.
Rij je rustig naar de zaak, 80 op de cruise. Heerlijk, komt auto met aanhanger tegemoet. Dikke knal.... Voorraam ziet er anders uit.
Het glas lag in de kofferbak. Morgen er een nieuwe in.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39897 Geregistreerd: 07 / 2009
Ik had er vanmorgen ook een op, waarschijnlijk nog te repareren.
Vorig jaar was het een geringde duif, vond de voorruit ook niet fijn.
Een voordeel is er wel, de ruit kost je geen no-claim en is na vervanging ook steenslag vrij.
Zo heeft ieder nadeel ook weer zijn voordeel.
Succes met de afhandeling.
Toch best ironisch dat er een enorme aanhanger met stenen boven je post staat Chris haha
Vervelend, ik neem aan dat er niemand rechts zat? Anders had die wel de glassplinters in z'n ogen zitten. Niet meer achter de betreffende aanhanger aangegaan?
Sow, beste klap geweest. Je mag nog van geluk spreken. Zater wel een zeil of net over de aanhanger?
Heb je het kenteken opgeschreven?
Schade proberen te verhalen dan he.
Tja, de klap was best enorm. Helaas kon ik geen kenteken opnemen, daarvoor ging het te snel. Het was een passeerde auto met aanhanger (zonder kleed/gaas)op een lang rechte 80 km weg. Dus geen ruimte om ff snel te keren.
Gelukkig ben ik goed verzekerd, dus geen kosten.
En de V70 ziet er weer goed uit!
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Vandaag met de 70 chauffeur gespeeld. Heb de oma van een vriend van me van Eindhoven naar Oostkapelle (Zeeland) gebracht. Retourtje van 368KM. Heb redelijk zuinig gereden en slechts 28.11 liter gebruikt. Dit komt neer op 1:13.1. Ben ik blij mee, constant rond de 110-120 op de CC. Hij kan dus wél zuinig zijn