Wat heb jij vandaag MET je Volvo gedaan?

headlight
VolvoV70forum member
Geslacht:
Leeftijd: 27
Subject:

Re: Wat heb jij vandaag MET je Volvo gedaan?

· 
Posted: 08.02.2022 - 19:17  ·  #3181
Quote door Blade

Brandstoffilter al eens vernieuwd?

Yup, zo'n 6000km geleden.
headlight
VolvoV70forum member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 11.02.2022 - 16:42  ·  #3182
Geen problemen gehad afgelopen dagen en toch alweer een halve tank leeggereden. Vandaag bij controle ook geen nieuwe codes terug gekomen.
Hopelijk was dit een eenmalig hikje, maar we zullen wel zien wat de toekomst brengt.

Verder rijden we nog steeds naar volle tevredenheid rond gelukkig.
Bover
Supporting Member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 12.02.2022 - 19:08  ·  #3183
Vandaag in Vichy naar de supermarkt geweest boodschappen doen.

Wat ik nog nooit heb getroffenbij elkaar:
drie Volvo s op een rij. Nu is Vichy 38 km van ons huis en bij ons in de berg ben ik met een oude 945 uit 1996 de enigste Volvo. In de echt grote steden zie je ze meer en daar zijn ook de dealers. Dealer Volvo voor ons Clermont Ferrand of St Etienne. Een keer Clermont F geweest maar die vroeg voor het verwisselen nieuwe remklauw 360 euri. Toen was ik het zat en begonnen met zelf bij huis sleutelen...
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Ed
VolvoV70forum member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 12.02.2022 - 21:32  ·  #3184
Grappig, jij parkeert ook altijd net naast het vak. Doe ik ook altijd met de bedoeling dat de auto in het te kleine vak leeg blijft en het grote vak meer ruimte heeft. Dat bespaart heel wat van die nare deukjes. Als ik de 850 bekijk, die zit helemaal onder. Daar worden ook altijd de boodschapjes mee gedaan. De V60 is nog smetteloos.
[-Tom-]
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 38
Homepage: fs1forum.com
Subject:

· 
Posted: 12.02.2022 - 23:44  ·  #3185
Grappig? Ik vind het nogal asociaal of een teken van onkunde :P (of een combinatie :))
Bover
Supporting Member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 13.02.2022 - 08:14  ·  #3186
meer dan duizend parkeer plaatsen en ver af van de winkel deur. Daar is altijd plek dus komt niet op een streepje. Kort gezegd de volvo s stonden in een uithoek.
Spier1968
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 56
Subject:

· 
Posted: 13.02.2022 - 08:59  ·  #3187
Gisteren even heen en weer geweest naar de Praxis. Had afgelopen week al eens wat KVS moeten bijvullen maar merkte dat de auto behoorlijk lekte, onder achterop het blok. Mijn eerste verdachte was de waterpomp. Filmpje gemaakt en afgestemd met Poika. Dinsdag gaat de V uit logeren in Nieuwveen en worden distributie compleet inclusief waterpomp, multiriem, spanrollen, VVT pullies en direct de, nokkenaskeerring aangepakt waar hij iets olie zweet. Distributie was laatst gedaan in 2014. Deze klus stond al in overleg met Poika voor dit jaar op de rol maar wordt nu noodgedwongen naar voren gehaald. Hierna zou hij er voorlopig weer tegen moeten kunnen, ook gezien al het eerdere, voornamelijk door Poika uitgevoerde reguliere en preventieve onderhoud...
Bover
Supporting Member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 13.02.2022 - 11:20  ·  #3188
Kijk dan kun je weer een heel eind vooruit en de V is in goede handen daar vermoed ik..
Ed
VolvoV70forum member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 14.02.2022 - 11:23  ·  #3189
Quote door [-Tom-]

Grappig? Ik vind het nogal asociaal of een teken van onkunde :P (of een combinatie :))

Ik zou de zijkant van jouw auto wel eens willen zien. Ik ben zuinig op mijn auto, en zoals Bob al aangaf doe ik dat alleen op een verweg plek waar voldoende ruimte is. Als jij hem netjes in een vak zet op een onverlaten parkeerplaats zet er altijd wel 1 idioot zijn auto er vlak tegenaan, net alsof zijn auto anders eenzaam is ofzo, en hop weer een buts erbij.
Noob
Supporting Member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 14.02.2022 - 11:36  ·  #3190
Ik zet de auto altijd lekker asociaal schuin in anderhalf vak en dan bij voorkeur waar aan een van beide zijden het onmogelijk is om te parkeren. (Altijd de neus wegkjjkend van de zijde waar niet geparkeerd kan worden.)
Liever een Aso dan mogen constateren dat je weer van een deukje of kras voorzien bent door een Aso.
Maar goed dan maak je nog mee dat een of andere reetbewoner vol in je auto achteruit rijdt voor heel veel schade zorgt en zonder briefje achter te laten wegrijdt.
Lukt nu dus niet meer. (Camera voor en achter)

Alweer paar jaar terug zag ik op de parking bij de Makro dat iemand zijn grote zware boodschappenwagen tegen andermans auto liet oplopen deze terugtrok en niet eens de moeite nam om te kijken.
Fotootje gemaakt, briefje geschreven met mijn telefoonnummer en onder de ruitenwisser gedaan.
Fotootje heeft de goeie man opgevraagd bij me en uiteraard mijn bereidheid te getuigen, ben ervoor naar politiebureau moeten gaan, maar de man heeft zijn schade vergoed gekregen.
Wat ik dan heel erg jammer vind is dat zo’n figuur niet gewoon een torenhoge boete krijgt.
headlight
VolvoV70forum member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 14.02.2022 - 15:54  ·  #3191
Jullie doen dat expres?? :-|

Wanneer ik een hork tegenkom die 2 plekken in beslag denkt te moeten nemen dan maak ik er juist een sport van om maar zo strak mogelijk ertegen aan te parkeren. Meestal lukt dat op zo'n manier dat ik nog net mijn auto binnen een van de buitenste lijnen van een vak weet te krijgen. Even wat fototjes maken dat ik geen schade gemaakt heb en dat ik gewoon "netjes" in 1 vak sta.

Laat de ander dan maar via de passagierskant achter het stuur klauteren en verzinnen hoe hij weg rijd zonder zijn en mijn spiegels eraf te rijden. (Ik mis mijn kantoor met uitzicht op het parkeerterrein, we hadden zelfs een wedje lopen hoe lang en of iemand weg kon komen)
[-Tom-]
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 38
Homepage: fs1forum.com
Subject:

· 
Posted: 14.02.2022 - 16:54  ·  #3192
Quote door Ed

Quote door [-Tom-]

Ik zou de zijkant van jouw auto wel eens willen zien. Ik ben zuinig op mijn auto, en zoals Bob al aangaf doe ik dat alleen op een verweg plek waar voldoende ruimte is. Als jij hem netjes in een vak zet op een onverlaten parkeerplaats zet er altijd wel 1 idioot zijn auto er vlak tegenaan, net alsof zijn auto anders eenzaam is ofzo, en hop weer een buts erbij.

Die mag je best zien hoor. Die ziet er nog perfect uit :)

Maar wat headlight zegt, ik als ik zo'n pannenkoek hier tegen kom, zet ik de auto er er ook strak naast haha
Bigdog
Administrator
Geslacht:
Homepage: volvov70forum.com
Subject:

· 
Posted: 14.02.2022 - 17:39  ·  #3193
En ik maar denken dat olie een discussie uitlokt……….😁
headlight
VolvoV70forum member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 14.02.2022 - 17:57  ·  #3194
Quote door Bigdog

En ik maar denken dat olie een discussie uitlokt……….😁

We zitten hier veilig op het internet achter onze toetsenborden. Als er over gediscussieerd kan worden, dan word erover gediscussieerd :lol:
Noob
Supporting Member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 14.02.2022 - 21:29  ·  #3195
Ja ook op dit forum TIJGERS!

totdat je ze in de ogen kijkt HAHAHA

Selected quotes for multi-quoting:   0