Gisteren naar een beurs in Hannover geweest.
400 km heen, vervolgens 7 uur op een beurs lopen slenteren om een beetje te netwerken en dan weer 400 km terug.
Dan merk je toch wel wat een heerlijke stoelen er in de auto zitten.
Omdat er toch wel behoorlijk wat stukken waren met een snelheidsbeperking (130) is mijn gemiddelde verbruik op de bc toch gedaald, ondanks stukken met 200 op de klok
Een halve meter naar voren en naar achteren geduwd op de oprit om platte kantjes in de banden te voorkomen de deur open te kunnen doen voor de stofzuiger :bandit:
En met draaiende motor 20 meter heen en weer gereden om de DAF uit z'n benauwde positie te bevrijden.
Ehhh.
Irriteren dat ik nog steeds trilling in mijn V70 heb na bezoek garage.
Waarschijnlijk hoogte slag.
Morgen winterbanden er onder en kijken of het weg is.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39897 Geregistreerd: 07 / 2009
Ben nieuwsgierig of je banden hier inderdaad de oorzaak van zijn.
Overigens, als je winterbanden ook hoogteslag blijken te hebben, is het misschien wijzer eens verder te kijken.
Succes.
Vandaag een worsteling gehad met de waterkoeler van mijn v70 automaat. Aan de bevestiging te zien dat het nog nooit los geweest is.... Varen af op rampkoers.
Wel rustig gebleven, verder gegaan met het demonteren. Dan kom je bij de 2 ophamgbouten met rubbers. Dat zat gigantisch vast, en verrot. Ook de boutjes van de fan en tot slot een niet te ontkoppelen automaatbak koelslang. Alles was verroest en zat knettergek vast.
Na 2,5 uur eindelijk alles los, koeler eruit. De nieuwe koeler uit de doos gehaald, is die toch wat anders !!! Nondejutt!!!! Overdrukslang van reservoir kan niet aangesloten worden, maar nog erger de koppeling van de automaatbak koelslangen zijn kompleet anders! De mijne zijn inwendig geklemd, de nieuwe heeft uitwendige klemming.
Gezien de staat van de automaatbak koelslangen, weer extra kosten. Deze moeten vervangen worden. De bussen waarin ze geklemd worden, zijn door de roest onbruikbaar.
Kortom, een hele zondag middag naar de knoppen, en de auto niet klaar...
Vandaag 2 nieuwe speakers (Magnat (stukken goedkoper en zeker niet slechter) in de voorportieren gezet omdat de oude (high performance-blauwe sticker?) kapot waren. Pink Floyd klinkt weer zoals het hoort
Vroeger mocht in graag auto's bij het stoplicht verrassen.... Vandaag een Polo en 320d bij het stoplicht verrast. Moest direct aan vroeger terugdenken erg leuk!