Met de huidige brandstofprijzen al uitgerekend hoeveel ritjes schietvereniging je moet maken om de verhuizing terug te verdienen Herman?
Ik ben naar het werk getoerd met de V70. Vandaag wat regen in de ochtend en late afspraak, dus geen zin om met fiets en trein 2x zo lang onderweg te zijn. Laatst voor het eerst 125 euro getankt, dat deed wel pijn. Wel echt nokkievol gepompt, dat duurt wel lang omdat je telkens moet wachten tot het schuim zakt. Maar vandaag zag ik 600km op een halve tank, dus er is wel echt meer ingegaan dan normaal (meestal sta ik met 800km wel weer bij de pomp, maar dan is de tank dus lang niet helemaal vol als je de pomp gewoon 1x laat afslaan).
Wel echt nokkievol gepompt, dat duurt wel lang omdat je telkens moet wachten tot het schuim zakt. Maar vandaag zag ik 600km op een halve tank, dus er is wel echt meer ingegaan dan normaal (meestal sta ik met 800km wel weer bij de pomp, maar dan is de tank dus lang niet helemaal vol als je de pomp gewoon 1x laat afslaan).
Dat hangt volgens mij ook van de pomp af. Had er eentje onderweg in Frankrijk waarmee ik de tank met geen mogelijkheid vol kreeg. De volgende pomp lukte dat probleemloos (al tankte ik bio-ethanol, geen diesel)
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39897 Geregistreerd: 07 / 2009
Niet vandaag maar gisteren de XC70 weggebracht voor de APK keuring en zonder problemen weer voor een jaar goed gekeurd.
Met de opmerking dat de wagen voor zijn leeftijd, februari 2010, maar weinig kilometers heeft. Nu 147.000 km. Wel met de opmerking dat ik er zo nog lang van kan genieten, zeker omdat het een 6 cilinder is en dat dit zo geweldig rijdt.