Ik zeg lekker niet wat we met de Volvo gedaan hebben.
Gefeliciteerd! (en PvL ook)
Ik reed destijds nog geen Volvo. Geloof me, mijn vrouw had denk ik best wel een V70 T5 als trouwauto willen hebben toen, want dat was wat makkelijker in- en uitstappen geweest in een trouwjurk.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39897 Geregistreerd: 07 / 2009
Vandaag het Oak-lederen interieur van de S70 met Meguiars leatherwax ingesmeerd ...... gisteren bij de V70 van mijn vader de achterremblokken en toebehoren vervangen en een nieuwe tankhalsklem geplaatst. Vandaag moest hij met de V70 voor de APK en ondanks de 23 jaar en bijna 400.000 weer goegekeurd zonder opmerkingen.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39897 Geregistreerd: 07 / 2009
Absoluut! Auto een aantal maanden geleden gekocht en ondanks dat ik hem goed heb bekenen kan er natuurlijk altijd wat aan de hand zijn. Gelukkig niet het geval en hij heeft er destijds ook niet de hoofdprijs ervoor betaald. Nu kunnen we in ieder geval nog even de nieuwe nettere voorbumper monteren en het zitvlak van de bestuurdersstoel. De keurmeester gaf zelf aan dat het een "liefhebbers-auto" moet zijn geweest gezien de staat ervan ......
Dat Meguiars leatherwax verhaal klinkt interessant .
Heb je alleen dat erop gebruikt? Of nog paar stappen ervoor en erna ?
Ik heb het leer niet eerst schoongemaakt want het is nog steeds netjes. Ik heb het voor nu alleen nog even lekker ingesmeerd en morgen zal ik er met een zachte doek overheen. Ik wil het met name soepel houden en heb dat met leervet geprobeerd maar dat trekt er nauwelijks in volgen mij dus vandaar de wax ......