Naar Oostenrijk geboenderd, constant zo’n 140-170 op de klok en nog nooit zo zuinig met dat hok gereden.
Nu eerst een Weissenbiet en me opwarmen want die airco doet het beter dan ooit .
Naar het volvodrive treffen gegaan.
Er stonden veel mooie auto's: vooral oudere (245, 740, 850,...) maar van de p2's waren de lichtblauwe R'en extreem goed vertegenwoordigd.
Het was er wel héél warm!
Jammer genoeg kende ik er niemand om echt mee te praten. Volgend jaar beter.
Onderweg heb ik op een rustige snelweg-oprit de 0-100km/u tijd kunnen testen: ongeveer 9-10 seconden. De motor is dus nog in normale/goede staat.
T was behoorlijk warm idd op t Treffen. Locatie vorige keren was iets leuker, dit meer hutje mutsje maar goed. Veel mooi spul gezien en aantal forummers gesproken, ook vh 850forum. Dacht overigens vroeg te gaan maar vanaf de stoplichten was t al aansluiten. Meer die er zo over dachten
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
T was behoorlijk warm idd op t Treffen. Locatie vorige keren was iets leuker, dit meer hutje mutsje maar goed. Veel mooi spul gezien en aantal forummers gesproken, ook vh 850forum. Dacht overigens vroeg te gaan maar vanaf de stoplichten was t al aansluiten. Meer die er zo over dachten
Leuk dat je een paar foto's post! Die witte 240, ligt daar een 5-cilinder in? Of zijn het er 6? De turbo is in ieder geval gigantisch, zal wel wat lag opleveren