Daar had ie n 2JZ blok van n Toyota Supra ingezet, Holset turbo en daarmee 520pk. Best bruut. Was ook iemand die n Lexus V8 erin had gezet….. tja…. Mooie projecten
Daar had ie n 2JZ blok van n Toyota Supra ingezet, Holset turbo en daarmee 520pk. Best bruut. Was ook iemand die n Lexus V8 erin had gezet….. tja…. Mooie projecten
Leuke foto's!
Dat zijn nog eens "built not bought" projecten
Met iedere meeting of festival is het op dat kruispunt file.
Terwijl er in die richting meestal weinig lokaal verkeer rijdt.
Ik gok dat de Mac wel wat extra klanten heeft aan diegene die weten dat ze daar aan moeten gaan sluiten
Niet vandaag maar gisteren; voor het eerst aan linksrijdend verkeer deelgenomen. Rechte stukken went snel, maar rotondes....
Herkenbaar. De 1e keer dat ik in UK aankwam mocht ik in Dover als 1e van de boot af 🤪.
Went zeker, maar die “bloody” rotondes. En let ook op bij de single track roads, maar 1 auto breed. Als je daar een paar Miles op hebt gereden moet je niet vergeten weer links te rijden.
Geniet verder vooral.
Die stille single track roads was ik inderdaad ook al voor gewaarschuwd.
Bij één van de eerste 7 (!) rotondes die je tegenkomt nadat je bij Newcastle van de ferry komt en voordat je op de snelweg zit keek ik gewoon naar links of er niets aankwam. Nee, daar niet uiteraard, maar wel van rechts....
Gelukkig zat er iemand naast mij goed op te letten.