Wat heb jij vandaag MET je Volvo gedaan?

Bootsman
VolvoV70forum fan
Geslacht:
Leeftijd: 68
Subject:

Re: Wat heb jij vandaag MET je Volvo gedaan?

· 
Posted: 28.09.2014 - 19:34  ·  #406
Ik ben lekker met mijn Volvo naar Rosmalen gereden om al die mooie klassiekers te bewonderen. Als je al dat moois ziet is mijn auto nog maar een jonkie (2004)!! O-) :D

Groet, Hans.
Martijn
Veteraan
Geslacht:
Leeftijd: 27
Homepage: mnijenkamp.nl
Subject:

· 
Posted: 28.09.2014 - 19:39  ·  #407
Getankt in het buurland.
LPG scheelt 12 cent per liter, benzine scheelt zo'n 25 cent per liter !
1-wiel
Standkachel en koplamp deskundige
Geslacht:
Leeftijd: 50
Subject:

· 
Posted: 28.09.2014 - 20:29  ·  #408
Quote door rnieuwenhuijzen

Vandaag de koplampen vervangen voor afternarket met ingebouwde DRL. Deze koplampen beschikken ook over lenzen voor dimlicht dus gelijk maar Xenon ingebouwd. Was wel een hele klus, alle bedrading moest aangepast worden maar nu werkt alles zoals het hoort.

De oude koplampen heb ik over. Bij de ene is een doffe plek aan de binnenzijde , de andere is nagenoeg zonder doffe plek. Ze zijn beide wel door de APK gekomen. Alle bedrading is eruit maar als iemand ze nog kan gebruiken kunnen ze gratis worden opgehaald. Ze komen uit een V70 van 2005.

Heb je nog iets aan de info gehad vwb de bedrading via de link naar het andere forum?

O ja, foto van het resultaat.?
Walterj
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 54
Subject:

· 
Posted: 28.09.2014 - 21:14  ·  #409
Quote door Bootsman

Ik ben lekker met mijn Volvo naar Rosmalen gereden om al die mooie klassiekers te bewonderen. Als je al dat moois ziet is mijn auto nog maar een jonkie (2004)!! O-) :D

Had ik dus ook, met een 14 jaar oude auto aankomen waar niets voor te koop is omdat hij te nieuw is.......
(Wel wat gereedschapjes gekocht)
rnieuwenhuijzen
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

Koplampen vervangen

· 
Posted: 28.09.2014 - 21:33  ·  #410
Nee, was toch weer anders. Ik heb uit de oude koplampen de stekkers gehaald en vervolgens deze aan de nieuwe lampen gesoldeerd. Was al met al een flinke klus ben daar de hele dag mee bezig geweest. Zo pasten de stelmotors niet en moest ik deze aanpassen . Ook het grootlicht had een andere fitting. Resultaat is erg mooi. Ik heb met mijn Ipad een foto gemaakt maar krijg m niet in het bericht.
yannickdv
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 30
Subject:

· 
Posted: 28.09.2014 - 21:47  ·  #411
Quote door Waltersan

Quote door Bootsman

Had ik dus ook, met een 14 jaar oude auto aankomen waar niets voor te koop is omdat hij te nieuw is.......
(Wel wat gereedschapjes gekocht)

Ja inderdaad. Precies de reden waarom de beurs mij ook tegen viel. Had eigenlijk geen toegangskaartje hoeven kopen. Dus als ze de volgende keer die frietkar vóór de ingang neerzetten.. . :D Achja, daarom is het ook een klassieker beurs ;)
Walterj
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 07.10.2014 - 19:13  ·  #412
Zaterdag met pa en moe op stap geweest in duitsland. Heel netjes gereden, alleen bij het invoegen volgas naar de 200 gegaan en even doorgereden.
Vandaag had ik ze weer aan de telefoon en de termen vliegtuig en laagvliegen kwamen regelmatig voorbij. Mijn moeder heeft niets met auto's maar het was nu wel overduidelijk dat een v70 een hele andere klasse is dan hun eigen fabia 8-)
Walterj
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 08.10.2014 - 20:50  ·  #413
Vandaag vier keer naar de stort geweest met de kiep-tandemasser. Ongeveer 4000 kilo zooi weggebracht (bomen, stenen en tuinhuisje), ging weer probleemloos met de 2.4lpt 8-)
blastaway
Veteraan
Geslacht:
Leeftijd: 47
Subject:

· 
Posted: 09.10.2014 - 15:58  ·  #414
Het is een beest he
folke3
Veteraan
Geslacht:
Leeftijd: 76
Subject:

· 
Posted: 14.10.2014 - 13:56  ·  #415
Vandaag terug van een rit van bijna 6000 km door Frankrijk, Spanje en Portugal. Veel snelweg gereden met een gemiddeld verbruik van 1 op 12,5 bij een gemiddelde snelheid ( volgens boord computer) van 110 km/h. Snelheid in Frankrijk 130 km/h, Spanje Portugal 120 km / h (volgens Tomtom). Enige dissonant is een lampje van gedimd licht moeten vervangen.
Martijn
Veteraan
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 14.10.2014 - 16:03  ·  #416
Welkom terug Folke ! :)
Fijne vakantie gehad ? Mooi dat je probleemloos de vakantiekilometers hebt kunnen maken, pech hebben met de vakantie is vaak het minst leuke moment om pech te krijgen, niet dat andere momenten wel leuk zijn natuurlijk.
Martijn
Veteraan
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 14.10.2014 - 16:13  ·  #417
Naar het bos geweest, al hoefde de Volvo er ons alleen heen te brengen.
Kratten met spullen, kettingzaag, ideaal nu die station. Vorig jaar was het door de opening van de S80 toch altijd passen en meten !

In ieder geval zijn we blij, al met al toch weer zo'n 20 kuub hout, dus we hebben komende weken weer werk genoeg. 8-) Gelukkig is het bos op 2,5KM rijden, en kunnen we het hout een kilometer verderop bij een kennis (boer) kwijt. :D

folke3
Veteraan
Geslacht:
Leeftijd: 76
Subject:

· 
Posted: 14.10.2014 - 16:46  ·  #418
Quote door Martijn-Wietse

Naar het bos geweest, al hoefde de Volvo er ons alleen heen te brengen.
Kratten met spullen, kettingzaag, ideaal nu die station. Vorig jaar was het door de opening van de S80 toch altijd passen en meten !

In ieder geval zijn we blij, al met al toch weer zo'n 20 kuub hout, dus we hebben komende weken weer werk genoeg. 8-) Gelukkig is het bos op 2,5KM rijden, en kunnen we het hout een kilometer verderop bij een kennis (boer) kwijt. :D

Gelukkig zijn wij enige tijd gleden op het aardgasnet aangesloten. Scheelt een hoop gesleep.
Martijn
Veteraan
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 14.10.2014 - 17:02  ·  #419
Quote door folke3

Gelukkig zijn wij enige tijd gleden op het aardgasnet aangesloten. Scheelt een hoop gesleep.

En het scheelt ons een hoop kosten. ;)
Op gas kun je geen jaar stoken voor €100. 8-)

En als we dan nog een aanhangwagen of 2 tot 3 verkopen hebben we alle kosten er uit.
Turbotom
VolvoV70forum fan
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 14.10.2014 - 20:04  ·  #420
Quote door Martijn-Wietse

En als we dan nog een aanhangwagen of 2 tot 3 verkopen hebben we alle kosten er uit.

En hoe kom je dan aan al die aanhangwagens die je wilt verkopen?

Tom.

Selected quotes for multi-quoting:   0