vandaag de nieuwe apk 'opgehaald'. ik mag weer een jaar sturen. Was wel met een herkeuring omdat bepaalde lampjes niet voldeden en een rubber van de fuseekogel niet goed zat.
en vandaag eindelijk bericht over de nieuwe achterschokdempers, ze komen maandag of dinsdag binnen.... slechts 16 dagen na bestellen.... maar ja, als je goedkoop wilt is dit de keerzijde.
Vandaag bij forumlid `koopje`mijn aanstaande 15 inch wintervelgen opgehaald. compleet met nog een set prima zomerbanden michelins. die gaan dan maar de verkoop in...en gisteren een nieuwe set michelins 16 inch zomerbanden laten monteren. voorlopig kanie er weer tegen.
Ik dacht idd ook al, tjee wat vliegt hier voorbij op het Limburgse wegennet!
Ik hoorde vanmiddag ook het geluid van een opgefokte vijfcilinder, maar kon niet plaatsen waar hij was gebleven. Waarschijnlijk reed hij 15min. later langs jou
Het is ook nog een echte foto. Zo goed ben ik niet met fotosoep. Kon 'm wel gewoon resetten. Hopelijk is het geen voorbode van een DIM die de geest gaat geven. Verbruik ligt bij dat gem. op ongeveer 'n halve tank per km.