Dat wordt wassen. Gedeelde smart is halve smart. Kreeg van de week bezoek van een squadron meeuwen. Weinig meer van de eigenlijke kleur meer te zien.
Mwoah allemaal even door de wasstraat en vervolgens een polijst machine aanschaffen dan worden ze vanzelf weer mooi
Goed idee Steve. Ik zal het even op de Facebookpagina, wat is mijn aandeel van de omzet in polijstmachines en middelen? :bandit:
Ik heb een tijdje terug mn Volvo v40 in de uitverkoop gegooid op Autoscout. Vandaag even de stofzuiger erdoorheen gehaald, want na de prijs iets verlaagd te hebben komt de de eerste kijker eindelijk vanmiddag langs. Hopelijk wordt t wat.
Quote door Martijn-Wietse Goed idee Steve. Ik zal het even op de Facebookpagina, wat is mijn aandeel van de omzet in polijstmachines en middelen? :bandit: Dat ik je gratis een keer laat zien hoe het echt moet
Quote door Driven2Shine Quote door Martijn-Wietse Goed idee Steve. Ik zal het even op de Facebookpagina, wat is mijn aandeel van de omzet in polijstmachines en middelen? :bandit: Dat ik je gratis een keer laat zien hoe het echt moet Top ! :bandit:
Dagje in Oldenzaal verbracht en nuttige zaken laten doen aan onze XC. En leuke mensen mogen leren kennen.
In twee dagen tijd 800 kilometer gereden, inclusief een stukje bij onze oosterburen, en slechts 54 liter diesel opgestookt!! Groet, Hans.