Leuke minimeet vanmiddag! Voor het eerst eens achter het stuur van een D5 gezeten. Dat rijdt toch ook wel erg fijn. Die power is niet te vergelijken met de 10v.
Doen we gauw weer over! Ow ja morgenochtend staat de poetsbeurt op het programma. Dat is hard nodig en gelukkig niet zo heel goed te zien op de foto.
Moest met een matras op stap, van 220x90 en 25 cm dik. Achterklep open, er in schuiven, beetje binnen houden en de klep weer dicht. IDEAAL!! (Kon alleen de binnenspiegel niet gebruiken)
Moest met een matras op stap, van 220x90 en 25 cm dik. Achterklep open, er in schuiven, beetje binnen houden en de klep weer dicht. IDEAAL!! (Kon alleen de binnenspiegel niet gebruiken)
Quote door grrroovedude
Ja, zo moest ik laatst een koelvriescombi van 2,10m hoog wegbrengen. Handig, zo'n V70 .
Tjee, dat soort dingen moet ik nooit! Handig, zo'n S80
is een skiluik in een S80 aanwezig/mogelijk/optie? ik zou zelf zeggen dat daar een V70XC met personeel en ski's achteraan/vooruit hoort te rijden (nieuw in ieder geval) of nog decadenter: gewoon je ski's op locatie (in je eigen stuga) bewaren, hier heb je er toch niks aan..
die keuze v70/S60/80 maak je zelf: wij namen vlak vóór de aanschaf van de V70 (we keken ook naar V40's) nog een flinke IKEA kast mee voor mijn zwager, toen nog IN onze 626.. (gewoon dicht) daarbij concludeerden wij dat wij dit soort dingen altijd (willen kunnen) doen voor onszelf en voor anderen. Dus viel de V40 hard af.. (da's toch geen STATION)
vandaag heb ik weer een paar dakdragers pas gemaakt voor op de dakreling van de classic, om daarop, mooi ingepakt in een stuk trailerhuif (wappert niet, zoals bouwzeil wel doet) een zelf gezaagde kerstboom in te wikkelen en mee naar huis te nemen, en als ik er meer had "moeten" meenemen, had ik wat langer onderweg geweest met mijn eigen aanhanger erachter..
dus: (WHJVMJVG?) met mijn zoons en schoonpa (gepensioneerd hovenier met zaag) een mooi ritje naar en door het bos gemaakt, een boompje uitgezocht en gezaagd, en met de boom op het dak naar huis gecruised :kerstman:
morgen was ik hem wel weer.. :shame:
Retourtje Uden onder andere.
Dennis van Volvoservice.eu voorzien van ventilatormotortje voor standkachel van klant van hem.
Stapt die weer in lekker voorverwarmde auto.....
Nadat de xc90 achterremmen gemonteerd waren een proefrit gemaakt naar het zuiden van limburg om een setje 18" mirzam velgen op te halen.
Netjes maken,zomerbanden erop en dan na de winter eens onder de v70 gooien. :thumb:
Nog helemaal niks staat nog bij de garage. Zou deze week klaar zijn en nu word het dan maandag dat ze er mee bezig gaan... ff afwachten maar. Baal altijd van dat soort beloftes die dan niet nagekomen worden.
DV70T5
Forumlid.
Geslacht: Locatie: Het Gooi Berichten: 68 Geregistreerd: 10 / 2014