ik hoorde hetzelfde van de man die mijn meegeleverde te grote winterwielen overkocht: ik heb er ook nog zoeen, maar die gaat weer rijden en dan gaat mijn N weer weg!
Vanmiddag even afgetankt.. en daarna via de autobahn weer terug. Nou heeft de oprit naar de autobahn een beetje een rare bocht. bijna haaks zowat dus je kunt er nog net met goed fatsoen in zijn 2 doorheen. Daarna moet je dus serieus gas geven om een beetje snelheid te hebben voor dat de invoegstrook ophoud.
Dus dat hebben we maar gedaan... en dan gewoon een auto voorblijven die er net achterop aankwam rijden.... kijk, dat vind ik dan weer leuk. :yes:
Ik geniet, zeker na die "Air Intake" reiniging van het motorgedrag. Als de motor warm is eens doortrekken naar 6.000 toeren is geen probleem en de snelheid waarmee versneld wordt vanaf 3.500 rpm naar 6.000 rpm is indrukwekkend. En dat lukt met een automaat nooit!
Zojuist een rondje 4WD getest op een modderig parkeerterrein met heuvels op en af. Wow, wat een kracht en effect, krijg de voorbanden niet aan het slippen, iets wat vorige week nog vaak gebeurde ... :thumb: Echt een beest zon XC70D5 :yes: