Peter, ja inderdaad. Vandaag weer ff mee gereden. Hij is wel lekker snel onderin vergeleken met mijn 10v. Maar word schijtziek van dat zenuwachtige gaspedaal..
Peter, ja inderdaad. Vandaag weer ff mee gereden. Hij is wel lekker snel onderin vergeleken met mijn 10v. Maar word schijtziek van dat zenuwachtige gaspedaal..
Idd, je moet 'netjes' en 'vloeiend' rijden, doe je lomp dan is het allemaal wat minder.
Mijn auto is Duitse import, misschien dat er daarom een standkachel in zit. Maar er moet altijd iets te klagen over blijven natuurlijk. Er zit geen afstandsbediening op, zijn er mensen die dat wel hebben ? Zo ja hoe werkt dat en bevalt dat goed ??
als het alleen om de ruiten gaat: ik leg dan zo'n rubberen warme kruik op het dashboard, vlak onder de voorruit.
en ik beken, ik krab wèl met draaiende motor, al is het alleen maar om te voorkomen dat de ramen aan het eind van de straat wéér beslaan en bevriezen, maar zet bij dat warmdraaien wèl altijd zo veel mogelijk verbruikers* aan als de multiriem aankan: dan heeft de motor tenminste ìets te doen..
standkachel zou lekker zijn, een collega had er een oude uit een truck (we waren vrachtwagenmonteur) in zijn 2CV zitten...
(buurman met Audi stond nog te krabben als hij zo instapte en wegreed)
maar ik prijs me nu al gelukkig met de *stoelverwarming
Zo ziet de afstandbediening voor de standkachel eruit en werkt tot max 1000meter in open veld. Met bebouwing ong 750meter..... ideaal.
En voor de die-hard's ook nog de mogelijk tot in-uitschakeling via telefoon/app.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).