Je begrijpt denk ik ook wel dat die €25 een lokkertje is, en dat ze op zoek gaan naar wat er à €110 per uur kan worden uitgevoerd. Dat grote pand moet ergens van betaald worden.
Je begrijpt denk ik ook wel dat die €25 een lokkertje is, en dat ze op zoek gaan naar wat er à €110 per uur kan worden uitgevoerd. Dat grote pand moet ergens van betaald worden.
Dat dus. Als ik die punten zo zie zouden punt 1 en 3 direct opgelost worden door mijn vaste garage. Alleen punt 2 heeft evt wat sleutelwerk nodig.
@Bover: Angst, bang? Wat is dat? Kan je dat eten?
@Frank: Linkerknie, maar heb een schakelbak, dus zal lastig worden. Ff niet rijden dus. Vrouw af en toe de n laten ontwaken anders valt ie in slaap. 1 maart is de Limburgmeeting en hoop ik weer te kunnen rijden. Misschienw el met de T-5R als het meezit.
Baal veel meer dat ik niet kan vieren. Ik ga in de rolstoel mee. Ik ga hem versieren met hout, beetje vikingboot.
Vorig jaar:
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Bover
Supporting Member
Geslacht: Locatie: Auvergne France Berichten: 648 Geregistreerd: 04 / 2012
Blastaway; ik heb jaren geleden ook een knie operatie gehad poliklinisch behandeld..
Volgende dag met stokken lopen en drie weken later alles weer op de rit.
Had wel geluk dat ik een automaat had, dus autorijden mocht formeel niet maar ging wel.
Sven, succes met de operatie en het herstel! Als je nog niet in staat bent om te rijden 1 maart, wil ik jou wel rijden hoor met de t5-r... :yes: :whistle: