Vandaag naar een garage gereden waar ik heb gereden met een bmw 318d station van 2007. Erg fijne auto..... Kost wel serieus knaken, maar het is denk ik wel mijn auto (qua soort bedoelikdan)
Als ik die van mij ook voor €5000 kan verkopen net als Plein, dan wel heb ook een youngtimer
Probleem met al die dingen (bmw's) is dat ze met 250000-280000 km worden aangeboden. Dus dan weet je dat je aan de beurt bent voor een nieuw vliegwiel en koppeling. Deze had ook al een lichte rammel in het vliegwiel.....
Die 318d's zijn prima auto's inderdaad. Hebben wel een chipkuurtje nodig om wat vlotter te worden, want in de basis zijn ze wat traag. Vergis je ook niet in het gedoe met het roetfilter, dat kan ook in de papieren lopen. Hoe de turbo's van de 318d zijn weet ik niet.
Deze was inderdaad niet heel vlot. Je kunt prima meekomen met het verkeer, maar de lanceerinrichting van mijn volvo zit er niet in. Dit was ook een 122 pk versie. En het dpf filter is ook iets wat ik liever niet heb. Dus eerst aanschaf voor €9k, dan koppeling vliegwiel, dpf filter, egr afdoppen, en chippen, gaat toch aardig in de papieren lopen.......
Dan zit je alles bij elkaar zomaar op 12k inderdaad. Je moet er eigenlijk eentje zien te vinden die dat allemaal al gedaan heeft, maar dat zijn er niet zoveel. En als ze er zijn, staan ze er niet voor de bodemprijs . Zie daar ook een reden dat ik niet opnieuw voor een BMW ben gegaan maar nu de Volvo op LPG heb gekozen. Je kunt zoveel gedoe hebben met die diesels. En dan nog maar niet te spreken over die idiote milieuzones die ze nu op meerdere plekken gaan inrichten, waardoor je met je auto de stad niet meer in kunt. Dat zal alleen nog maar toenemen.
Dat hebben ze ook in Hengelo, De Twentse Lichtparade. Erg gezellig en je ziet de mooiste wagens. Zo te zien hebben ze daar bij jullie ook goed hun best gedaan. Zien er prachtig uit!
Gisteravond met de V70 naar een feestje geweest in Gouda Even 310km openneer. Op het feestje een goede vriend ff een rondje laten rijden, want die gaat komende week ff kijken naar een '97er S70.
Lpg getankt (was vanacht leeg) en er ging ff ruim 36ltr in. Daarna naar Amsterdam gereden op mn gemakkie en een set Argon velgen opgehaald. Zitten nu nog winterbanden op, maar hier gaan de zomerbandjes op. Nu ga ik ze ff goed schoonmaken, daarna het groene monster weer wassen natuurlijk!
Zomerbandjes wordt het alweer bijna tijd voor ja! Bij mij zitten de winterbanden er eigenlijk alleen nog maar onder in verband met de wintersport over een paar weken.
Maar 36 liter getankt PDJ...dan heb je geen heel grote LPi-tank, klopt dat? Bruto 50 liter ofzo? Flink verschil dan tussen wat er in een classic en een V70n kan, vandaar dat ik er naar vraag
Maar 36 liter getankt PDJ...dan heb je geen heel grote LPi-tank, klopt dat? Bruto 50 liter ofzo? Flink verschil dan tussen wat er in een classic en een V70n kan, vandaar dat ik er naar vraag
Als ik het terug reken, zou het een bruto 45ltr tank zijn. Maar volgens het inbouwboekje moet het een bruto 55ltr zijn. Ik ga nog eens opmeten wat de afmetingen zijn, en kijken of er niet een grotere in past, want het is nu na elke 300km tanken