Zoooo, hout gehaald, ging per pallet van 1.6 kuub, en daarna nog 1500 kilo puin weggebracht, alle zooi is nu uit mijn tuin en nu nog bedenken hoe het moet gaan worden.
Zo dat zijn flinke stukken hout! Flinke kachel? Schiet ook lekker op zo per kuub.
Morgen MET de Volvo gaan kijken bij een S60 voor mijn vader, die ook geinfecteerd geraakt is met Volvo virus waar de hele familie onderhand last van heeft.
Gister een relaxed ritje naar Soest gemaakt . En weer terug natuurlijk. Achtergekomen dat een V70 in Soest best wel groot is . Of het dorp is gewoon klein.
Ken je nou rijden of niet?? De V70 is groter maar echt geen reus vind ik! Soest is een gehucht maar toch stuur ik de V70 er rustig op snelheid door! Auto's oké maar tuinen??? Nee daar moet je in zitten onder het genot van een biertje. Onderhoud? Nee niet aan mij besteed!
Zeer comfortabel mee naar de Alpen gereden, prima reisauto. Op de wat steilere bergwegen heeft de geartronic soms even wat moeite om de juiste versnelling te vinden, wil te graag doorschakelen soms.
Zeer comfortabel mee naar de Alpen gereden, prima reisauto. Op de wat steilere bergwegen heeft de geartronic soms even wat moeite om de juiste versnelling te vinden, wil te graag doorschakelen soms.
Dus je zit nu tussen de bergen? Al een beetje sneeuw daar?
Na 1 1/2 week bij de Volvo-dealer te hebben gelogeerd, is de "black lady" terug en de V40 weer ingeleverd. Gasklephuis vervangen, 1e lambdasonde vervangen, luchtmassameter uitgewisseld, nokkenassensor uitgewisseld, alle componenten van de auto gecheckt, alle software geoptimaliseerd en toegesneden op de auto, meer dan 34 uur door de dealer aan besteed, 42 pagina's rapporten door Volvo-Zweden gecheckt. Auto is 100 0/0 in orde.
OK, maar waarom wil mijn stationaire toerental dan niet gewoon direct na gas loslaten terug naar 800 toeren? Gisteren onder alle omstandigheden uitgeprobeerd, maar de auto wil niet doen, wat ik van haar verwacht.
Deze week nog maar eens vragen of Dennis van Asperen nog raad weet!
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39981 Geregistreerd: 07 / 2009
Ken je nou rijden of niet?? De V70 is groter maar echt geen reus vind ik! Soest is een gehucht maar toch stuur ik de V70 er rustig op snelheid door! Auto's oké maar tuinen??? Nee daar moet je in zitten onder het genot van een biertje. Onderhoud? Nee niet aan mij besteed!
Ik ben een Zaf gewend ja dus mondje dicht jij!
En ik ben het met je eens over tuinen. Daarom opperde ik het ook. Aan mij ook niet besteed. Gelukkig in deze woning geen probleem aangezien we hier maar tijdelijk hopen te zitten. Maar de volgende wordt onderhoudsarm
Niet boeiend voor jullie maar met de Volvo naar de 20-wkn echo geweest. We krijgen een zoon
Van harte gefeliciteerd! Alles oke?
Dank je wel . Tot zover is alles ok gebleken. Alles gemeten en gecheckt. Denk dat het een voetballertje wordt want klein als ie is schopt ie me nu al tot gort