Gisteren bij de dealer ingewisseld voor een D2 die net een paar dagen op kenteken stond met net 250 km op de teller.
Dit alles voor de apk, de nieuwe S60 rijd zeker niet verkeerd en kan mijn zit er ook wel in vinden.
Moet er alleen nog altijd aan wennen dat de nieuwe Volvo stoelen niet meer de heerlijke fauteuils van de oudere modellen hebben.
Alleen de D2 in combinatie met een GT kan ik geen vriendjes mee worden en miste de 5 cilinder al erg snel
Gelijk een mooi stukje service van de dealer gekregen, halverwege de middag de auto dus gebracht en ondanks dat de apk voor vandaag stond gepland kreeg ik hem om half 6 weer mee met een verse apk
Net geen 220.000 op de teller en met een vervangen beugeltje van de uitlaat weer goed gekeurd en met het commentaar dat het een technisch perfecte auto is.
Vanmiddag bij de dealer geweest, praatje gemaakt met Theo, en een o ringetje van €3.60 gekocht. Onderkant vh blok is vet van de olie, dat lekt langs de pijp waar de peilstok in staat. Leuk klusje voor de pinksteren.
Heb wel weer iets nieuws geleerd trouwens..
Namelijk dat er op auto's met deze afstandsbediening een soort van 'panic'-functie op zit zoals op de latere modellen met oranje driehoekje hebben:
Je moet dan, als de auto op slot is, de 'lock'-knop en de 'kofferbak'-knop tegelijkertijd drie keer achter elkaar indrukken. Uitzetten doe je dan door weer op de 'lock'-knop te drukken.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39900 Geregistreerd: 07 / 2009
Ik in paniek en dan proberen die toetscombinatie te herinneren.... =) handig.. maar wel grappig.
oei even uitgeprobeerd van achter het raam, maar om 23.20 ging de claxon ook lekker meedoen. gelukkig ging ie uit na in paniek indrukken van alle knoppen.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39900 Geregistreerd: 07 / 2009
oei even uitgeprobeerd van achter het raam, maar om 23.20 ging de claxon ook lekker meedoen. gelukkig ging ie uit na in paniek indrukken van alle knoppen.