Vanavond grote beurt uitgevoerd alle filters vervangen nieuwe olie bougies vervangen.remmen losgehaald schoongemaakt en weer netjes vet tussen de geleiden delen.stabilisatorstangetjes achter vervangen.en volgens het onderhouds boekje had de auto 6000 kilometer grote beurt gehad.uhuhuh nou echt niet wat er uit die auto kwam en ik heb 15 jaar ervaring maak je mij niet wijs dat hij pas een grote beurt heeft gehad.zo blijk maar weer dat je aardig opgeligt kan worden.
.@bigdog inderdaad voor hetzelfde geld rij je lekker vrolijk door en komen de problemen vanzelf wel.slecht lopen bobines die overlijden enz enz.en dit scheeld me gewoon geld door zelf tedoen en zeker weten dat het ook gebeurt
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39897 Geregistreerd: 07 / 2009
Misschien, heeeeeel misschien dat ik met Peter mee kom. e.e.a. Is even de vraag door mijn behoorlijk pijnlijke rug! Wordt dus vervolgd.
Doe jezelf een plezier en ga naar de manueel therapeut!
Vandaag het K&N luchtfilter erin gelegd en een stukje wezen rijden, niet naar de Eifel gegaan maar hier in de buurt. Hondje ook maar even mee genomen en uitgelaten.
Morgen op en neer naar Zwolle. Kan ik gelijk de nieuwe TT Go 600 uitproberen.
Mooi dat ie je tot op heden zo goed bevalt kerel! Die therapeut.... Ja ik ga er van de week mee bezig. Hoewel door de medicatie het wel iets beter lijkt te gaan nu.
Mooi dat ie je tot op heden zo goed bevalt kerel! Die therapeut.... Ja ik ga er van de week mee bezig. Hoewel door de medicatie het wel iets beter lijkt te gaan nu.
Die medicijnen blokkeren het pijnsignaal naar de hersenen, dus dan lijkt het inderdaad beter te gaan