Van een xc70 de catervrntilatie schoongemaakt en de lekke inlaatspruitstukpakking vervangen.
Tevens de gebroken abs ring vervangen en de daardoor beschadigde abs sensor ook vervangen, abs/antiskid melding is nu ook weer blijvend weg :thumb:
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Ook bij een Classic? Mijn stoelverwarming word warm zat, maar na een 5 a 10 minuten gaat hij uit volgens mij. Of hoort dat zo? Van mij mag het best wel langer warm blijven daar onder
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39897 Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:
Re: Wat heb je vandaag aan iemand anders Volvo gedaan
Zit dezelfde schakeling voor als bij je achterruit-/spiegelverwarming ter bescherming van de accu. Na 5 minuten wordt je geacht zelf voor de verwarming van je zitvlak te zorgen.
In mijn auto zit een (nooit gebruikte) werkende stoelverwarming, heb verschillende auto's gehad, zelfs trucks met die gimmick. Ervaar het als het meest irritante aan een auto. Zo zie je maar, voor de ene consument irritant, voor de ander onmisbaar. Waar marketing niet allemaal goed voor is. Je bewust maken van dingen, waarvan je niet kon vermoeden, dat het bestond en er dan plotseling vanuit gaan, dat je niet meer zonder kunt!
Zit dezelfde schakeling voor als bij je achterruit-/spiegelverwarming ter bescherming van de accu. Na 5 minuten wordt je geacht zelf voor de verwarming van je zitvlak te zorgen.
Hmmm is dit zo? Vind ik anders wel vreemd omdat je toch een schakelaar op het dashboard hebt die aangeeft of je de verwarming aan hebt. Dus ik zou denken schakelaar aan = verwarming aan. Schakelaar uit = verwarming uit.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39897 Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:
Re: Wat heb je vandaag aan iemand anders Volvo gedaan
Sterker zelfs, als ik de mijne op stal zet zonder deze uit te schakelen, dan heb ik de volgende rit automatisch een warm zitvlak.
Kan me niet meer herinneren of dit bij de fase 1 ook zo was. :think