Dit is op de flens (foto die je laat zien) maar die hier staat lekt net boven het flexgedeelte en zit direct achter de H.O. (die weer eens vreselijk in de weg zit). Als ik de hand tussen DP en H.O indruk (bij koude motor) voel ik hem zo blazen
Licht is ook zo'n puntje bij mij, merk gewoon dat naarmate je ouder word, je ogen ook minder worden. Werk hier daarom ook altijd met zowel een motorkapled als met 2 sterke looplampen van Snap-On waar ik heel blij mee ben. Ik heb ook nog nooit zulke goede lampen gehad en heb deze al een aantal jaar. Sterker nog, zelfs Arjen heeft er zo eentje gekocht nadat hij die bij mij had gezien en Richard toevallig langs kwam om iets af te geven.
Als motorkaplamp de onderstaande maar dan gewoon op 220V:
Als looplampen de:
Zijn beide echt geweldig !
Er zijn zo ongelooflijk veel lampen te koop, zie door de bomen het bos niet. Heb er al heel wat versleten. HEb nu een mooie hoofdlamp gekocht, dat is fijn werken, maar wel warm op je hoofd.
Kan nergens een prijs van die lamp vinden. Wat kost dat ongeveer? Zal snel rond de 100 euro zitten?
De motorkaplamp is circa 150 en de looplampen iets van 85 incl per stuk. Hoop geld, maar is het ook meer als ward + levenslange garantie op die lampen. Arjen heeft die van hem al kapot gehad omdat de magneet te sterk was. Klakkeloos omgeruild voor een nieuwe. Ik heb een van mij defect gehad (plastic werd troebel) door remolie, meteen omgewisseld door Snap-On.