Nog maar eens naar de linker veerpoot van Jeroen gekeken vanavond. dr uitgehaald en dacht dat bovenste veerschotel niet ok was. daarnaast was de hoes ter bescherming van schokbreker los. Laat ik nou toevallig nog een nieuwe veerschotel en hoes hebben liggen. moet we even mn bestelling nalopen want was bij mij voor rechts bedoeld maar paste ook prima links. had ik wel de goede besteld? met nieuwe veerspanners en nieuwe luchtsleutel de boel snel los, vervangen en weer vast. fijn dat nieuwe gereedschap spul. kijken hoe ie nu gaat.
Daarnaast even naar gloeibougies gekeken. haha daar heb je dus een pijpsleutel 8 voor nodig en die heb/had ik niet. Eentje wou wel los met ringsleutel. na meer dan 180K maar eens vervangen zou ik zeggen. even op zoek naar betaalbare bosch kaarsen. Startmotor doet bij koud weer moeilijk. aansluitingen zijn goed. dus maar vervangen. Jeroen gaat op zoek. 'T was weer een gezellige avond.
Daarnaast even naar gloeibougies gekeken. haha daar heb je dus een pijpsleutel 8 voor nodig en die heb/had ik niet. Eentje wou wel los met ringsleutel. na meer dan 180K maar eens vervangen zou ik zeggen. even op zoek naar betaalbare bosch kaarsen. Startmotor doet bij koud weer moeilijk. aansluitingen zijn goed. dus maar vervangen. Jeroen gaat op zoek. 'T was weer een gezellige avond.