Vanochtend bij een S60 de xenon koplampen vervangen voor 2 hele mooie gereviseerde exemplaren.
Vind dit echt supermooie koplampen . Misschien nog wel mooier dan de meedraaiende versie.
Ben benieuwd of deze meer licht geven dan meedraaiend.
Meedraaiend wisselen voor dit zal vermoed ik wel lukken (?)
Jazeker:
Cem pin code kraken, bochtverlichting koplampen wisselen voor gewone xenon,knop uit middenconsole halen, hcm onder bestuurdersstoel vloermat verwijderen en abl-xenon veranderen in xenon met v-dash…
Moet ik alvast een nette xenon set gaan regelen voor je?
Welke lampjes heb jij eigenlijk in de ronde mistlampen zitten ?
Die vallen bij mij wat uit de toon . Van dat oude geel tov mooi heldere xenon pitten erboven
vwb Vdash, kun je daarmee oorspronkelijke opties aanpassen ?
Ben van basic audio naar premium gegaan en heb nu in vida steeds de foutmelding dat audio niet correct is..
Dan zul je de configuratie van de auto moeten wijzigen, volgens mij kan dat niet zomaar. Maar daar schiet je verder niks mee op (ik heb ook een foutmelding, omdat ik een frankenstein HU850 heb, opgebouwd uit 2 verschillende HU850's)
Vanochtend weer een V70 voorzien van een paar nette koplampen.. geen vooraf foto gemaakt, maar wat een drama, ontzettend dof en een soort van booskijker erop aangebracht met verf…
Nu weer een frisse blik..
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Nou die van forumlid "147KW" deed het niet ondanks gebruik van de handige VM van Frank... dus kwam hij ff buurten en hebben we de boel vergeleken (mijn via /dice en de zijn spul) --. in de auto zitten en testen, een leuke V70 in een mooie kleur.
Helaas bleek dat Vida prima was, na installatie van Vmware tools ook netjes qua beeld -geen schuifbalken meer- maar het probleem zat helaas in zijn Dice.
Bij deze dice brand een rood lampje af en toe (bij Firmware) en dat doet de mijn niet dacht ik (ik kijk er nooit naar) Met mijn dice en zijn Vida prima de auto uitgelezen en paar storingen gewist en dat er waren er niet gek veel!
In mijn huis die ff samen opengemaakt, maar niks geks gevonden, het bordje zag er keurig uit, en geen losse aansluitingen zo op het oog.
Nu is de hoop van Tim op iemand met electro kennis anders een nieuwe, jammer dat die dice dingen duurder zijn geworden.
(Wie geld over heeft kan er een stuk of 10 kopen en de komende jaren leuk handelen denk ik wel eens..)
In elk geval een stukje duidelijkheid zo en een goed werkende VM.
DJ
V50 1.6d van een maat van me , beurt gedaan olie + alle filters , nieuwe remschijven + blokken voor , D-riem met waterpomp en rollen.
Was allemaal goed te doen , alles bij elkaar 4.5 werk gehad .
Heeft een 270k op de klok
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39895 Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:
Re: Wat heb je vandaag aan iemand anders Volvo gedaan
V50 1.6d van een maat van me , beurt gedaan olie + alle filters , nieuwe remschijven + blokken voor , D-riem met waterpomp en rollen.
Was allemaal goed te doen , alles bij elkaar 4.5 werk gehad .
De leenauto (Volvo s70) van de garage bijgevuld met ruitensproeiervloeistof, benzine, verse lucht in de banden en koelvloeistof bijgevuld. Oh, en een ijs krabber erin gelegd.