Quote door Bolbo
Sodeju, dat doe je niet op een uurtje lijkt me. Toch maar mooi dat jouw maat zo'n maat heeft die daar weg mee weet. Chapeau!
Het monteren en repareren , en beurt , ik denk 5uurtjes werk (beetje natte vinger ) telkens in vrij uurtje wat gedaan , heb een brug , dat scheelt enorm .
Waar wel veel tijd in zat en heb ik niet mee gerekend is het uitzoeken van storing , vida goede hulp , maar je moet wel oppassen met de hints , brandstofdruk , lamp probleem en nivomat , voor allen , je wil wel de juist nr's op de onderdelen , anders werkt of past het weer niet .
En even een voorbeeld , vida kwam met een hint naar de HCM module , maar als je verder leest blijkt dat de bochtverlichting een fout signaal geeft , rechts in dit geval (master) en het zat dus in de TCM module in de koplamp zelf , dat heb ik gelukkig kunnen uitsluiten , door die uit mijn eigen v70 over te zetten , en toen was het duidelijk dat het probleem daar in zat .
Dat kost dus een hoop tijd , maar sensor is bijna 350e , pffieuw , en gebruikt 100e of meer wordt er gevraagd , als ie er dan na 2 maanden weer mee stopt schiet ook niet op .