Als de rekening een derde is tov de dealer of garage, dan heeft men wat meer tijd er graag voor over, en ik heb ook nog gewoon mijn dagelijks werk etc...
Net even de 2003 D5 van Sababennie (Bernhard) uit Harlingen even uitgelezen en de meldingen gewist. Hij kwam hier omdat zijn standkachel niet aan wilde gaan vanwege een DTC. Maar ik kon er geen DTC van vinden. Na het wissen leek de standkachel wel aan te willen gaan. Vanavond gaat Bernhard het nogmaals uitproberen als de auto goed koud is.
als je m in bv het netwerk scherm aanklikt zie de beschrijving van de module ernaast verschijnen. {misschien ook wel in storingszoekers scherm, maar heb vida niet aan }
Het nieuwe brandstof verdeelstukje op de retour gemonteerd en de D-5 gestart. Sloeg vrijwel direct aan.
Tikte wel flink totdat alle stoters netjes gevuld waren met verse olie.
Morgen proefrit en even netjes schoonmaken van binnen en buiten.
Kunnen ze weer een goedlopende, schone V70 op komen halen..
Handje toegestoken bij t vervangen van waltersans koppeling. Moest helaas om 1430 weg maar toen was de bak er iig af. Wat een operatie! Morgen gaan walter en zn vader weer verder om t af te maken. De bak zit iig weer vast met de koppeling gemonteerd.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).