Remblokken en bevestiging voor mijn S70 en mijn vaders V70, brandstoffilter, popnagels voor het binnenscherm, clips voor de deurpanelen en een tankhalsklem voor de V70. Kunnen we morgen weer lekker aan de slag .........
Een hele trits slooponderdelen die ik met Noahlvb van zijn sloop V70 heb gehaald. Weliswaar in een ietwat afwijkende kleur (lichtgrijs ipv beige) maar ik heb nu zonnekleppen die niet meer naar beneden donderen en handgrepen boven de deuren die er een stuk beter uitzien. Voorts koplampwissers, deursloten en een mooie cruise control hendel (niet zo afgesleten).
Een setje verse demo banden voor de S60. Michelin Primacy 4 die hooguit een testritje heeft gezien met een nette prijs van €360 inclusief opzetten. Rijd toch wel heerlijk comfortabel op Michelin's!
Setje Odysseus 18” met Conti sportcontact5 met genoeg profiel voor komende tijd gescoord via MP… staat lekker op mijn Classic. Comets ga ik als winterset gebruiken…..
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Toevallig ook gisteren 4 nieuwe banden besteld.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 225/45 R17 91Y MFS
€335,- exclusief opzetten
Lekker sportieve band begreep ik van TyreReviews. Toch twijfel ik enorm tussen deze GY, of de PS5, of toch een Falken ecorun of Vredestin ultrac satin die me eigelijk ook best goed bevalt