Toen hij op marktplaats voorbij kwam, kon ik hem niet laten staan...
Originele volvo picnic tafel!
Dat is geluk hebben om dit te kunnen scoren, zeker icm de originele zitkussentjes met flap die over de achterbumper hangt die voorkomt dat je broekspijpen vies worden.
Winterswijks, dat zwarte tafeltje dat jij hebt kun je via internet in Engeland kopen. Die verkoper maakt deze inclusief de montagesteun voor de bevestiging voor € 195,00 met een blad van 60 x 45 cm.
Winterswijks, dat zwarte tafeltje dat jij hebt kun je via internet in Engeland kopen. Die verkoper maakt deze inclusief de montagesteun voor de bevestiging voor € 195,00 met een blad van 60 x 45 cm.
Voor mij is ie overbodig , maar ik vind het een gaaf ding , zo een tafeltje , zou er bijna een gewoon voor de heb kopen !
Grappig is dat het idee eigenlijk best al oud is , ik heb een Chevy uit 1955 , die heeft een achterklep waar 1 helft naar beneden klapt , en raam naarboven , klepvhangt aan 2 staalkabels , die werd in de brochure als picknick/zitbankje verkocht .
Module om de achterklep met de afstandsbediening te sluiten. Ultieme luiheid natuurlijk, nu hoef ik niet meer op het knopje van de achterklep te drukken.
Voordeel is dat de klep ook van binnenuit dicht te maken is.
Niet vandaag maar afgelopen dinsdag bij Autorima twee andere vrijjwel als nieuwe volledig leren sportstoelen aangeschaft. Ik had nog een creditfactuur van ze liggen en deze is zo goed besteed. De bestuurdersstoel komt waarschijnlijk uit een rechts gestuurde auto, de palletjes om de stoel volledig naar voren te klappen zitten er namelijk onder. Afgelopen donderdag gemonteerd.
Zo goed als nieuwe set dak dragers (8633210) via marktplaats
Clip 9203431 voor portierslot bij de dealer.
Afdichtstrip 9154842 bovenkant achterklep bij de dealer.
Keerring (2x) 30637339 voor de oliekoeler bij de dealer.
Walker Einddemper 22810 bij autoonderdelen24/autodoc
Walker uitlaat klem 82313 bij autoonderdelen24/autodoc
Walker uitlaatsierstuk 10671 bij autoonderdelen24/autodoc
Holts Gun gum Pasta 200 gram bij de gamma
Vanavond een D5T5 dongle overgenomen via MP. Zat al n tijdje te dubbe om een via obbe tuning te kopen maar ja €296,-
Nu paar dagen wachten ..ben benieuwd.