Vandaag even bij auto Rima langs geweest en mazzeltje gehad.
Stonden een paar keurige xc90’s. Oa een T6 awd uit 2003 met 235k op de klok.
Klauwen voor zagen er keurig uit dus gevraagd of ik die mocht hebben.
Werden er echt keurig afgehaald incl stofplaten, bouten. Leidingen werden netjes losgemaakt ipv het normale knipwerk.
Bleek dat de klauwen totaal geen roest hadden en er echt nagelnieuwe brembo schijven, (verf zat nog op de randen) en blokken op zaten.
Klauwen en stof platen waren schoon na wat perslucht . Toen ook maar achterzijde gevraagd en die waren in dezelfde conditie
Voor 300 euro alles helemaal compleet in keurige conditie .
Moet nog even uitvogelen of die achter klauwen zo op de v70n ( en of de handrem blokken ook hetzelfde zijn) kunnen of dat ik daar net als de voorkant gaten moet opboren.
Mocht iemand dat weten , hoor het graag.
Iig dik tevreden
Stonden een paar keurige xc90’s. Oa een T6 awd uit 2003 met 235k op de klok.
Klauwen voor zagen er keurig uit dus gevraagd of ik die mocht hebben.
Werden er echt keurig afgehaald incl stofplaten, bouten. Leidingen werden netjes losgemaakt ipv het normale knipwerk.
Bleek dat de klauwen totaal geen roest hadden en er echt nagelnieuwe brembo schijven, (verf zat nog op de randen) en blokken op zaten.
Klauwen en stof platen waren schoon na wat perslucht . Toen ook maar achterzijde gevraagd en die waren in dezelfde conditie
Voor 300 euro alles helemaal compleet in keurige conditie .
Moet nog even uitvogelen of die achter klauwen zo op de v70n ( en of de handrem blokken ook hetzelfde zijn) kunnen of dat ik daar net als de voorkant gaten moet opboren.
Mocht iemand dat weten , hoor het graag.
Iig dik tevreden