Hahahahaha, nee hoor nergens door geïnspireerd
. Jeff wou zo'n ding al heel lang, nog voor hij zijn rijbewijs had. Heb dat altijd een beetje tegengehouden omdat ik de auto te gevaarlijk vond voor iemand die net zijn roze kaartje heeft.... Dus hij heeft eerst, op mijn aanraden een Ibiza 1.6 gekocht om daar wat rijervaring mee op te doen. Ondertussen wel heel veel in de T5 van mij laten rijden, de ook niet meer geheel standaard is, dus hij heeft wel ruimschoots ervaring opgedaan, hoe om te gaan met grotere vermogens.
Het grote voordeel van de Subaru is dat het een AWD is, hij trekt 'm echt de bocht door met vol op het gas, breekt niet uit of iets. Comfort heeft het ding 0,0 want is gewoon een stuiterkist maar ik kan hem laag in de toeren absoluut niet bijhouden met mijn T5 mede door de tractie van de AWD, hoog in de toeren verliest hij want dan komt zijn turbo te kort (is trouwens ook een gewone TD04).
Maar nu kwam hij er eentje tegen in Zwolle, gisteren wezen kijken en het is een gewoon eerlijke auto, niet afgetrapt, ook niet geheel standaard meer qua verlagingset en uitlaat die eronder zit, onderhoudspapieren er allemaal bij, gewoon een net ding. Zowel om te zien als om mee te rijden. Niet vergeten dat de auto al 20 jaar oud is natuurlijk. Binnenkort een nette stage 0 geven en dan kan meneer er voorlopig weer tegenaan. Natuurlijk moet altijd als eerste de radio erin gebouwd worden bij die blagen