Een voor de zonnebril en een voor de leesbril ?
Herkenbaar.
Ha, nee, zo ver is het nog net niet, maar is een kwestie van een paar jaar denk ik... Uiteraard is de andere zonnebrilhouder voor de 1,5kg zware -8,5 dioptrie zonnebril van mijn vrouw
Ha, nee, zo ver is het nog net niet, maar is een kwestie van een paar jaar denk ik... Uiteraard is de andere zonnebrilhouder voor de 1,5kg zware -8,5 dioptrie zonnebril van mijn vrouw
Maar ze ziet dan wel weer alles
Alhoewel ... met zoiets moet je goeie ogen hebben om iets te kunnen zien
Daklijsten voor een schappelijke prijs gevonden ! Kan ik eindelijk de roofrails (door een kennis ook wel als handvatten omschreven....) van mijn dak verwijderen.
Een tijdje geleden een origineel Volvo tafeltje gekocht dat je kunt plaatsen op het slot van de achterklep. Handig voor onderweg bij wandelingen e.d. Het bestaat uit 1 stang en een tafelblad.
Je kan prima met 2 personen naast elkaar zitten.
Volgens mij een weinig verkocht accessoire. Ik had het nog nooit in het 'echt' gezien.
Je kan er flink wat op kwijt en inmiddels in de vakantie al de nodige keren gebruikt.
Ik heb vandaag een simpele edoch verplichte (in Duitsland althans) gevarendriehoek gekocht voor in de Volvo.
Voorts leen ik een paar veiligheidshesjes en een nieuwe verbandtrommel van mijn werk,ook verplicht in de auto te hebben in DLD.