Bedankt heren, het is echt een hele fijne wagen. Voor mij als zakelijke rijder ideaal, hij is van november 2003. Ook al is de planning minder volvo's op de oprit te zetten voor mijzelf/ouders en (gedeeltelijk) elektrisch te gaan rijden...
Dit is een lang gekoesterde droom, flash-green metallic en Atacama interieur zoals jullie ook al zeggen, pracht combinatie, ik kon het niet laten staan
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39899 Geregistreerd: 07 / 2009
Ik ga ze er morgen proberen in te prutsen zonder de bumper te demonteren. Moet lukken.
Schijnt dat nieuwe xenon 75-100 uur nodig heeft om "in te branden", waarna de lichtopbrengst optimaal is.
Ik verwacht grote verschillen met de huidige 6800K (merk onbekend) lampen. De philips lampen zijn 4800K, dus meer richting natuurlijk wit.
Een maatje erbij gekocht voor de Saffron V70 T5, een Flash green V70R. Kekke kleurtjes zo bij elkaar
Maandag naar Zwitserland vertrokken, en u net een uurtje thuis. Echt een hele andere auto dan een normale T5 zo'n R, heerlijk.
Gefeliciteerd met de aankoop. Goed gedaan Adriaan! Een R volgens het boekje! Hopelijk hoef je niet teveel aan achterstallig onderhoud te doen. Weblogje maken?
Die zaak kende ik nog niet, maar scherpe prijzen zie ik.
Lampkeuze is trouwens behoorlijk subjectief. De een heeft liever blauwig licht, de ander weer wit licht. Qua lichtopbrengst zullen de premium merken elkaar niet veel ontlopen.