grote tent, contact via mail en messenger, bestellen via site gaat niet ivm geen Zweedse postcode.
maar mailen naar Sales en komt helemaal goed.
met track and trace.
en normale of eigenlijk beter prijzen.
133,- euro ex, ex trans voor een 14 polige linker buitenspiegel 2009 geheel kompleet met glas en lampen en in de goede kleur (oyster gray).
Heb zelf een nieuwe Pierburg TCV klep gekocht, die word op verschillende sites verkocht als de zogenaamde HD TCV klep. Het is een Pierburg met typenummer 7.22908.03.0 die in Porsches en Rovers word gebruikt.
Verschil is zeker merkbaar, vooral in deellast. Aanrader voor iedereen met een vermoeide TCV!
Even terugkomen op een eerdere post van mij in dit rijtje......
Ik heb een originele Subwoofer V70III binnengekregen.
Blijkt dat er toch nog een staart aan mijn post.nl verhaaltje zit…..
Zo werd ik een weekje terug gebeld en zag op het scherm dat het Berend (de verkoper) was.
Benieuwd naar wat er bij hem gaande was nam ik op.
Berend klonk verrast en vrolijk en deelde mij mee wat hem wat was overkomen…..
Hij was gebeld door JAWIE Autoparts, het bedrijf waar hij de Subwoofer had aangeschaft.
Er was een pakket bij hun bezorgd waarvan post.nl het bezorgadres maar had gebaseerd op het tape waarmee de doos was voorzien.
Het werkelijke bezorgadres (de mijne) was overplakt met meerdere barcodes van post.nl
En het leek de bezorgdienst maar logisch om niet daaronder te kijken, maar het maar te bezorgen bij JAWIE Autoparts want met hun tape was de doos beplakt….
Gelukkig waren ze bij JAWIE een stuk helderder dan bij onze pakket bezorgdienst en achterhaalde zij wie dit bij hun had gekocht… Belletje naar hem gedaan en het zaakje was bijna rond.
Berend vroeg of ik nog steeds interesse had, dan zou het rechtstreeks van JAWIE “verzekerd” naar mij worden verstuurd.
Ik had mijn blik reeds op een andere upgrade laten vallen, maar veranderde tijdens zijn verhaal weer terug en ging blij akkoord.
Pakket kwam binnen in goede staat, geld overgemaakt en nu wachten en zoeken naar ontbrekende kabeltjes en de tijd om het te installeren.
TNX JAWIE en B3rend