@ikbat,
Dank voor je aanbod!
Ik houd er van om te weten hoe alles werkt, dus als het enigszins in de buurt is/ op de route ligt, kom ik hem graag halen, om eens uit elkaar te halen.
@V70r: Voor gebruik van sommige gereedschappen, zoals de pers, moet inderdaad de compressor er uit.
Setje wintwielen voor mijn S80. 16" Adrastea velgen (best saai, maar wel sjiek onder een S80!) met Michelin Alpine banden van eind 2018 voor een heel erg scherpe prijs. De vorige eigenaar had een ongeluk gehad in het voorjaar met zijn V70 (total loss) en had dit setje over. Mooi gelukje voor mij
Binnenkort weer eens een grote beurt geven. Remblokken voor zijn ook aan de beurt en een hoes van het stuurhuis is kapot. Zorgen dat ie weer vlekkeloos door APK komt. KM-stand inmiddels bijna 450K. Met ATF-wissel ook de eerste keer het filter bekijken. Ik heb een Magnefine inline filter eropgezet. Ben benieuwd wat daar nu uitkomt. Keep you posted!
Setje voor dim en groot licht. Geen flauw idee of het helpt bij het zicht 's avonds, maar op de 740 hielp de blauwe gloed van dergelijke lampjes (H4) wel bij het aanlichten van witte lijnen.