Wat heb je vandaag voor je Volvo gekocht.

ohz274
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 58
Subject:

Re: Wat heb je vandaag voor je Volvo gekocht.

· 
Posted: 24.11.2019 - 18:12  ·  #811
Quote door Bigdog

Gefeliciteerd met je aanwinst.
Veel plezier ermee.

thnx hans
[-Tom-]
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 38
Homepage: fs1forum.com
Subject:

· 
Posted: 24.11.2019 - 19:36  ·  #812
Quote door ohz274

Vandaag niet, maar gisteren heb ik een gezelschapsmaatje voor mijn volvo gekocht. 😁
Tevens een nieuw reflectortje voor onderin de spiegel. De oude liet steeds los door een afgebroken palletje.

Let goed op de veerpoten, die willen nog wel eens spontaan scheuren bij de ophanging van het fusee :-/
ohz274
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 58
Subject:

· 
Posted: 24.11.2019 - 19:56  ·  #813
Quote door [-Tom-]

Quote door ohz274

Vandaag niet, maar gisteren heb ik een gezelschapsmaatje voor mijn volvo gekocht. 😁
Tevens een nieuw reflectortje voor onderin de spiegel. De oude liet steeds los door een afgebroken palletje.

Let goed op de veerpoten, die willen nog wel eens spontaan scheuren bij de ophanging van het fusee :-/

Ja, dat oogt allemaal wel heel fragiel. Maar het kost ook niks, die onderdelen. 😆
Heb jer er ook een (gehad)?
Gimle
Supporting Member
Geslacht:
Homepage: royalcrystalline.n…
Subject:

· 
Posted: 25.11.2019 - 10:37  ·  #814
Gefeliciteerd met de aankoop :)
Gunz
Forumlid.
Geslacht: n/a
Subject:

· 
Posted: 25.11.2019 - 20:29  ·  #815
setje EBC schijven voor achter en yellow pad
GrumpyXXL
VolvoV70forum fan
Geslacht:
Homepage: rogerkuypers.eu
Subject:

· 
Posted: 26.11.2019 - 14:36  ·  #816
Vanmorgen een ander spatbord gekocht, afkomstig van een S80 met dezelfde kleurcode en bouwjaar. Zat enkel een schaafplekje op maar dat is beter dan de deuk in de mijne. Voor 38 euro kan ik me daar niet aan miskocht hebben. Verder nieuwe filters, koplampwissers, grote oponagels en een kentekenplaathouder gekocht en ik hoop dat morgen de nieuwe ruitenwissers binnen zijn.

Aangezien de S80 zonder aandachtspunten door de keuring kwam kan ik nu wat geld investeren en het optische en het rijgenot.

Groet,
Roger
T_I
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 52
Homepage: jan.huijsmans.nu/
Subject:

· 
Posted: 26.11.2019 - 16:13  ·  #817
Kentekenplaathouders is een goede, moet ik ook aan, de mijne zijn gebroken, de plaat en de auto houden de houder bij elkaar. (rammelt als een gek als je de kofferbak dicht doet) Waarschijnlijk ook een set verse platen. Leuk die opgelegde letters, maar er zit ook een folie over de nummerplaat en die laat los.
GrumpyXXL
VolvoV70forum fan
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 26.11.2019 - 17:02  ·  #818
Quote door T_I

Kentekenplaathouders is een goede, moet ik ook aan, de mijne zijn gebroken, de plaat en de auto houden de houder bij elkaar. (rammelt als een gek als je de kofferbak dicht doet) Waarschijnlijk ook een set verse platen. Leuk die opgelegde letters, maar er zit ook een folie over de nummerplaat en die laat los.

Vroeger haalde ik alle kentekenplaathouders weg want ik hou niet van de reclame .............. ik monteerde dan de plaat met schroeven en dubbelzijdig tape opdat ze enerzijds goed vastzaten en anderzijds niet op de lak zouden zitten. Enig nadeel als je de kentekenplaat om welke reden dan ook moet verwijderen.

Groet,
Roger
T_I
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 52
Homepage: jan.huijsmans.nu/
Subject:

· 
Posted: 27.11.2019 - 15:47  ·  #819
Quote door GrumpyXXL
Vroeger haalde ik alle kentekenplaathouders weg want ik hou niet van de reclame .............. ik monteerde dan de plaat met schroeven en dubbelzijdig tape opdat ze enerzijds goed vastzaten en anderzijds niet op de lak zouden zitten. Enig nadeel als je de kentekenplaat om welke reden dan ook moet verwijderen.

Deze zijn zonder tekstregel, maar niet geschikt voor licht krommende bumpers. (of in elk geval niet 15 jaar lang) Ik wil kijken of ik er een zonder tekst regel terug kan vinden, evt in chroom. (maar dat zijn alleen modellen of met tekstregel of waar je met een boormachine je kentekenplaat moet aanvallen)
GrumpyXXL
VolvoV70forum fan
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 27.11.2019 - 16:23  ·  #820
Quote door T_I

Quote door GrumpyXXL

Deze zijn zonder tekstregel, maar niet geschikt voor licht krommende bumpers. (of in elk geval niet 15 jaar lang) Ik wil kijken of ik er een zonder tekst regel terug kan vinden, evt in chroom. (maar dat zijn alleen modellen of met tekstregel of waar je met een boormachine je kentekenplaat moet aanvallen)

Hij zit erop en staat prima. In het voorjaar haal ik het spul er nog eens af want door de geboorde gaten in combinatie met de schroeven is er een licht bolling van het plaatwerk waar de schroef zit in dat zint me niet. Je ziet er verder niets van maar het feit dat ik het weet ........ Dan ga ik er met de Dremel voor zorgen dat alles weer netjes plat is en zet ik alles vast met popnagels. Wellicht heb ik tegen die tijd weer een setje luxe kentekenplaten.

Groet,
Roger
GrumpyXXL
VolvoV70forum fan
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 30.11.2019 - 20:38  ·  #821
Vanmorgen een mooie en degelijke kofferbakmat online gekocht voor de S80. Hopelijk blijven de losse zaken in de kofferbak dan eens liggen ........... kan niet wachten tot hij afgeleverd wordt.

Groet,
Roger
Awv
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 51
Subject:

· 
Posted: 30.11.2019 - 22:40  ·  #822
Ik heb een tweetal poetsmachines gekocht via marktplaats : een dap500 en n flex3401 vg nogwat. Gebruikt.

De dap heeft n kleine diameter schijf, de flex n grotere, met n extra grote backing plate erbij.

Zou t nu n leuk idee zijn om deze set te verhuren binnen t forum? Es uitdenken hoe en wat (als ik ze s goed heb uitgeprobeerd op mijn v70).

Iemand tips voor n goed adresje voor schijven en middeltjes... Merken? Ik zal s neuzen op t poetsdeel van dit forum. Misschien daar dit postje naartoe moven...
Bolbo
Supporting Member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 30.11.2019 - 23:43  ·  #823
Walterj
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 54
Subject:

· 
Posted: 01.12.2019 - 10:56  ·  #824
De flex is een rotary denk ik? Daar kun je als beginner beter vanaf blijven, tenzij het endresultaat niet belangrijk is :D
Bigdog
Administrator
Geslacht:
Homepage: volvov70forum.com
Subject:

· 
Posted: 01.12.2019 - 13:09  ·  #825
Beiden dual action, zo te zien.
Dap 500 verkopen en de Flex behouden.

Selected quotes for multi-quoting:   0