Beiden dual action, zo te zien.
Dap 500 verkopen en de Flex behouden.
Klopt, dual action allebei. Heb ik op gelet en vrij goed ingelezen. En hier tips gehad natuurlijk. De dap is voor de moeilijke hoekjes, flex voor de grote panelen.
Heb er nog niets bij aan accessories. Verhuren geen goed idee?
Ik heb een tweetal poetsmachines gekocht via marktplaats : een dap500 en n flex3401 vg nogwat. Iemand tips voor n goed adresje voor schijven en middeltjes...
Kijk voor de aardigheid eens op carclean.com... Daar kun je te kust en te keur schijven en middeltjes uitzoeken.
De DAP is een ideaal apparaat voor beginners. Met een flex moet je echt weten wat je doet (of beter nog, wat je NIET moet doen),
In de voorruit zaten wat krassen.
En daar ergerde ik me aan. Dus was al aan het informeren de voorruit te laten polijsten.
Afgelopen week, net een steentje tegen de voorruit. Dus dubbel balen.
Maar zaterdag avond, toen we van amsterdam terug na huis reden.
De kachel lekker open. Hoorde ik een goddelijk geluid.
Kraakkkkk
Mooi een scheur van 40cm links onder in de ruit.
Dus nu word vrijdag, mooi door de verzekering een nieuwe voorruit geplaatst.
Zonder eigen risico.
Bij ons op de oprit.
Het nieuwe speeltje bij Doeke Dobma besteld voor de radio. Kan ik eindelijk bellen en me telefoon beluisteren zonder dat ik er ook maar iets van zie zitten en of dingen moet missen wat dan niet meer werkt
Dus nu word vrijdag, mooi door de verzekering een nieuwe voorruit geplaatst.
Zonder eigen risico.
Bij ons op de oprit.
Zou je dat niet in een werkplaats laten doen? Op de oprit vind ik nogal een risico, zeker bij dit weer.
In de garage zou ideaal zijn.
Helaas hebben we daar de tijd de komende weken niet voor. (Op zondag plaatsen ze feen ruiten)
Daarnaast is het voordeel wel weer dat hij daarna lang genoeg kan drogen.
En gaat hij lekken of kapot, hebben we en garantie, en anders gewoon de glas verzekering.
Vanmiddag een HU-801 (helaas met telefoonmodule i.p.v. een vakje) met kabelboom, stroomkabel en versterker gekocht. Kan de HU-1205 eruit en kan ik de oude telefoonaansluiting eindelijk gaan verwijderen. Volgens de verkoper is er een grote kans dat deze HU-801 qua software zou moeten werken omdat ze uit hetzelfde bouwjaar zijn. We zijn benieuwd ......
zo worden ze wel verkocht door vparts, maar ik heb het gevoel dat de originelen( heb ze zelf nog nooit gezien )
brushed aluminium zijn. Deze niet, maar ze zien er niet slecht uit,