Vandaag een set poetsschijven en aanverwante zaken besteld voor mijn Ferm haakse polijstmachine en een fles Meguiars Ulitimate Compound. Eens zien of het zwart binnenkort nog zwarter kan worden ............
Ik had in het verleden voor het onderhouden van mijn accu tijdens het klooien met Vida/Dice een lader van Noco aangeschaft. Daar ik een interesant aanbod kreeg voor een upgrade van dit model, heb ik daar maar gebruik van gemaakt en de Noco Genius G26000 gekocht van 15 naar 26 Ampere.... p.s. de G15000 gaat in de verkoop.... (interesse PM)
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Via Marktplaats een mooie set originele vloermatten voor de V70 met zilveren bies (Sport Edition). De after market versie is al weer doorgeslagen. En een complete sunblind set dus vanaf B-stijl en inclusief achterklep. Toch net wat goedkoper dan folie op de ramen. Nu nog op zoek naar een bril houder.
Niet vandaag gekocht, maar wel afgeleverd.... Setje Ate Power Disc remschijven...
Waren bij Autodoc met 40% korting en na dit goed vergeleken andere online sites was het toch ook echt veruit de goedkoopste 54.65 P/S
Nu nog even de best matchende blokjes erbij, en dan bewaar ik dit klusje tot de lente
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).