Ik heb afgelopen vrijdag een setje automatten van
www.matten-online.nl agekocht. Zeker aan te raden!
Ik had eerst een (nog-) goedkoper setje gekocht bij een andere webshop, die overigens maar in één kleur te bestellen was: zwart.
In mijn S60 uit 2004, MY2005, pastte dit setje op z'n zachtst gezegd
voor geen meter. Met name achterin stonden de matten 'bol' en sloten ze niet netjes aan.
Voorin zat het hakstuk niet bij mijn hakken, maar ver boven de pedalen. Daar heb je niks aan dus. Dat was voor mij doorslaggevend om het setje retour te sturen.
Daarnaast viel de kleur mij een beetje tegen... zwart zag er wel erg after-market uit. De rest van het interieur is eigenlijk meer grijs/donkergrijs.
Daarom matten-online maar geprobeerd vanwege de vele goede reviews. Gelijk gekozen voor donkergrijze matten.
Deze bevallen mij uitstekend! Achter passen ze nog steeds niet 100%, maar ditmaal is het niet ergerlijk.
Foto van dat eindresultaat volgt nog!
Afgelopen weekend ook een nieuwe einddemper onder de auto geplaatst. Zie ook mijn post in 'Wat heb jij vandaag aan je Volvo gedaan?'. Het viel me op dat de prijzen nogal uiteenlopen voor einddempers. Uiteindelijk een betaalbaar exemplaar gevonden bij
http://www.uitlaataanbiedingen.nl/
Wel jammer dat ze het dan zo verpakt opsturen... krijg je een beschadigd product in huis. Gelukkig geen big issue bij een product als deze.
Uiteindelijk zit ie netjes onder de auto, bevalt allemaal prima. Alleen zit je dan (zoals verwacht), met zo'n uitlaatje:
Daarom een vraag gesteld op het volvo forum op facebook, en binnen een paar minuten bood iemand me deze aan:
Dus die ga ik vanavond ophalen en monteren zodra ik er tijd voor heb