Vandaag de rubber mat binnen gekregen voor de kofferbak.
Handig voor het vervoer van de (natte) hond.
En bij de dealer geweest voor een 2e sleutel voor de oude roffel.
Eerst geprobeerd bij sleutelmakers om de oude sleutel te laten kopiëren, maar omdat er blijkbaar een T48 immobilizer
in zit, schijnt dit niet te kunnen.
Dan maar naar de plaatselijke Volvodealer voor een 2e sleutel.
Kost wat naar dan heb je ook wat zullen we maar zeggen. Overigens nog wel een stuk goedkoper dan een sleutel van een N.
Vandaag de onderdelen ontvangen voor het vervangen van de schokdempers ( voor en achter ). Betreft een XC70 uit 2005. Morgenvroeg een aircocheck laten uitvoeren. Tevens de remschijven en blokken ontvangen voor mijn vrouwsauto, Opel corsa D. 2010.
Ben voorlopig weer van de straat!
8 x 18" mirzam naar wheeltrim gebracht voor poedercoaten en naaf uitdraaien.
4x antraciet metallic met fijne Michelin PS4 S banden en 4x mat zwart met Michelin pilot supersport voor mijn twee Volvo's waar ik een flink project van ga maken.
T.z.t. meer, ik zal een blogje starten, is misschien wel leuk om te volgen
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Jazeker, de saffron krijgt een set, en daarvoor een V70N R gekocht voor enkele onderdelen om er ook een R look van te maken.
Daarnaast komt er nog een gekke poging om een Cream Yellow RWD te bouwen... Eerst eens goed nadenken (of toch maar gewoon beginnen en trial & Error doorwerken), maar de CY 850, een 960 en een S80 T6 voor onderdelen zijn al aangeschaft.
mooie velg Adriaan, ik moet ook ooit eens die Pegasus naar Wheeltrim brengen, ik had ooit die Volans bij hun gebracht ook laten richten en poedercoaten, ze leveren goed werk af.
Niet vandaag maar een paar dagen geleden een nieuwe headunit voor de XC90 gekocht via Facebook (Legend Audio). De verkoper zit in Taiwan maar heeft al heel wat kits naar Nederland verzonden.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Niet vandaag maar een paar dagen geleden een nieuwe headunit voor de XC90 gekocht via Facebook (Legend Audio). De verkoper zit in Taiwan maar heeft al heel wat kits naar Nederland verzonden.
Ziet er netjes uit. Linkje? Ook voor andere modellen te krijgen?
Ziet er netjes uit. Linkje? Ook voor andere modellen te krijgen?