-Nieuw kastje voor de afstandsbediening
-Gasveren voor de achterklep (stabilus)
-lampjes voor de klokkencockpit
- lampje voor het keuzescherm van de
automaat
- achterklepbekleding reparatieset
Ik heb al een poosje niks meer gekocht, op een aanjager motor na.
Hij krijgt momenteel 1 keer per jaar verse olie.
En er gaat ook niks kapot, ff afkloppen.
Als we verhuisd zijn gaat de volvo eruit.
Maar er komt niks moois voor ons in de aanbieding in Tiel.
Maar als het zover is dan gaat de volvo in de verkoop want ik wil een vermoedelijk Fiat ducato bus kopen ik denk L2 H2 (of Iveco Daily)
Deze ga ik zsm ombouwen tot camper en op kwart tarief zetten zodat ik deze kan gebruiken om te forenzen.
Het zal simpele camper worden, bed bank en eenvoudige keuken,
Leuke velgen gescoord idd! Bij Vstore? Die had van de zomer aanbieding, toen heb ik een set Magni 18 inch gescoord voor de wintersport/winterbanden..
@Pieter, die alloygators..dat lijkt me ook wel wat, maar het hoeft niet op te vallen voor mij.. kan dat ook?
Een oud-collega had rode Gators voor zijn rode banden auto, dan is het wel grappig , maar voor de grijze muis zou ik dan donkergrijze moeten hebben oid?
Leuke velgen gescoord idd! Bij Vstore? Die had van de zomer aanbieding, toen heb ik een set Magni 18 inch gescoord voor de wintersport/winterbanden..
@Pieter, die alloygators..dat lijkt me ook wel wat, maar het hoeft niet op te vallen voor mij.. kan dat ook?
Een oud-collega had rode Gators voor zijn rode banden, dan is het wel grapig, maar voor de grijze muis zou ik dan donkergrijze moeten hebben oid?
Thanks. DJ
Ik heb zelf zwarte DJ. Vallen niet op.
Ze zijn er in een heel scala aan kleuren.
Voor elk wat wils. En in diverse maten.
Een oud-collega had rode Gators voor zijn rode banden auto, dan is het wel grappig , maar voor de grijze muis zou ik dan donkergrijze moeten hebben oid?
Thanks. DJ
Nee niet bij Vstore, ik heb ze via een goede kennis die bij Volvo werkt
voorlopig monteer ik ze nog niet, ik heb ook nog een tweedehands set gekocht en die zit er inmiddels onder!
[img][/img]
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39898 Geregistreerd: 07 / 2009