Quote door LandRoverTeun
Daarom een vraag gesteld op het volvo forum op facebook, en binnen een paar minuten bood iemand me deze aan:
Dus die ga ik vanavond ophalen en monteren zodra ik er tijd voor heb
Afgelopen weekend het sierstuk gemonteerd
Daarnaast ook een tweetal items gekocht bij de webshop waar ik ook de 'niet passende' automatten had gekocht: ze hadden een kortingsactie lopen en ik wou de webshop toch nog een tweede kans geven. Twee items: een trekhaakdop en een zogeheten 'tankdop kabeltje'. Die van mij was namelijk afgebroken, kan gebeuren na zoveel jaren gebruik.
Nou zou je zeggen dat er weinig fout kan gaan, zeker als men bij de beschrijving heel duidelijk aangeeft voor welke types het kabeltje geschikt is:
Dus, wat blijkt vervolgens, het diameter is gewoon alsnog fout. Zie hier:
Diezelfde dag stuur ik braafjes weer een mail naar de webshop, dat ik opnieuw een product heb ontvangen dat niet doet wat men belooft.
Helaas wil men mij op geen enkele manier tegemoet komen en moet ik het kabeltje retour sturen. Een ander diameter hebben ze blijkbaar niet, of willen ze me ook niet opsturen.
Voor het retour sturen zijn de verzendkosten voor mijn rekening, hetzelfde geval als met de matten. Komt erop neer dat ik dus 2x6 á 7 euro aan verzendkosten betaal voor alleen een trekhaakdop van 1 euro... Bah!