Gisteren weer mooie spulletjes mogen ontvangen van de firma Carclean
(90 euro armer, slik)
Ik ergerde me nogal aan wat kunststof delen van mijn kar: ik had blijkbaar paar delen niet (goed) afgeplakt want er zaten blauwe vlekken op de delen van de spiegels.
De restanten waren van wax of glaze met blauwe kleurstof paar maand geleden (poorboy's world blackhole of liquid natty's blue wax.. ik weet het niet meer zo precies)
Die kreeg ik maar niet weg, met APC ook niet.
Maar: Enkele weken geleden heb ik een workshop gehad bij Wim uit Houten. Bij hem leer je niet alleen polijsten maar ook met enkele beproefde middelen je auto mooi te houden. (
http://www.auto-krassen-weg-poetsen.nl/)
Disclaimer, er zijn veel spullen te krijgen in de wereld van detailing en ieder heeft zo zijn/haar voorkeur!
Bij zijn workshop leer je gewoon: deze merken/middelen werken perfect voor dit en dat, dat je later dingen verandert of de voorkeur hebt voor duurdere/goedkopere middelen; prima, iedereen blij zeg ik altijd maar..
Ik heb in elk geval wat zaken besteld van zijn lijstje; spullen die ik bij hem heb kunnen testen op mijn eigen auto.
Ik was bv erg blij met Meguiars - Supreme Shine Protectant en de Revive Trim Dressing van Autofinesse, ik begreep dat met die laatste vastgevroren deuren tot het verleden gaan behoren.. ik laat me verrassen komende winter..
Gisteravond dus direct de Meguiars op de kunststof delen gedaan, incl de paravan, het ziet er weer mooi uit moet ik zeggen
Zo kan ik mijn Volvo tenminste in redelijke staat houden, daar is het mij om te doen eigenlijk, in showroom conditie komt ie niet en dat hoeft van mij dan ook niet.
DJ
PS foto van de voorkant is gedraaid. hoe ik dat ook probeer te wijzigen (zelfs gedraaid gepost) ; de forumsoftware geeft er doodleuk een zwengel aan..
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).