Ik ben op advies van Adriaan meer rpm gaan maken bij het rijden in de bergen. Tussen de 3-4000 en dat scheelde wel.
Na de vakantie , toen we alweer even terugwaren bleek de fan vaak op vol vermogen te gaan draaien als de airco werd aan gezet terwijl de temperaturen redelijk normaal waren.
Maar goed, die 105 graden van ts is echt te hoog voor normaal rijden in normale temperen
Iets zet bij een bepaalde waarde iets aan of om.
Thermostaat of sensor… als die echter inmiddels vervangen zijn …
Een dichte condensor voor de radiator zou een ding kunnen zijn.
Hoe verloopt het als je de wagen gewoon stationair laat staan draaien ? Wanneer slaat er iets aan ?
Na de vakantie , toen we alweer even terugwaren bleek de fan vaak op vol vermogen te gaan draaien als de airco werd aan gezet terwijl de temperaturen redelijk normaal waren.
Maar goed, die 105 graden van ts is echt te hoog voor normaal rijden in normale temperen
Iets zet bij een bepaalde waarde iets aan of om.
Thermostaat of sensor… als die echter inmiddels vervangen zijn …
Een dichte condensor voor de radiator zou een ding kunnen zijn.
Hoe verloopt het als je de wagen gewoon stationair laat staan draaien ? Wanneer slaat er iets aan ?