Wat voor audio heb ik?

Unexiist
Forumlid.
Geslacht: n/a
Leeftijd: 34
Subject:

Wat voor audio heb ik?

· 
Posted: 19.01.2015 - 12:29  ·  #1
Goedemiddag,

Ik heb een vraag over mijn audio installatie in mijn S60 uit 2004. Ik heb het instructie boekje geraadpleegd om er achter te komen wat voor audio ik nu heb. Ik kan echter niks terug vinden over de HU-1205 dus met navigatie. Heb ik nu wel of geen prologic? Ik moet wel zeggen dat het geluid echt super goed is voor orgineel. En of de radio achteraf ingebouwd is ? omdat ik er niks over terug kan vinden.

Ik heb bovenop het dashboard volgensmij een speaker zitten en in de deuren boven en beneden. Tenminste ik neem aan dat je anders anderen deur kaarten en bovendek hebt?

Alvast vriendelijk bedankt.
Martijn
Veteraan
Geslacht:
Leeftijd: 27
Homepage: mnijenkamp.nl
Subject:

Re: Wat voor audio heb ik?

· 
Posted: 19.01.2015 - 15:49  ·  #2
Je deurpanelen zijn de Premium uitvoering.
De HU1205 ondersteunt geen Dolby Pro Logic.

Of de radio wél een PA300 (premium) versterker ondersteunt dat weet ik niet !
Jeroen
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 38
Homepage: o550.nl
Subject:

· 
Posted: 19.01.2015 - 16:31  ·  #3
Je auto lijkt erg op de mijne, op de houtinleg na want bij mij is dat simpel zwart plastic.
Zelfde modeljaar, geen stoelverwarming, AQS, CC maar geen audiobediening, HU1205 met premium deurpanelen.

Mijn auto was origineel geleverd zonder radio, maar ze hebben er wel de premium deurpanelen ingezet. Daar heb ik mooi gebruik van gemaakt, want inmiddels zit er een HU803 met PA300 en alle premium luidsprekers in. Ook stuurbediening voor radio heb ik er bij in gezet.

De HU1205 is een S40/V40 radio zonder canbus. Heeft wel een melbus aansluiting voor MII of IMIV, en daarnaast zit nog zo'n zelfde soort aansluiting. Misschien dat daar toch een versterker op kan.
Het geluid viel mij ook niet tegen met base luidsprekers, maar dit is toch echt wat anders.

Je kan de deurpanelen er even af halen om te kijken welke luidsprekers er onder zitten. Met een stuk plastic kan je het rooster van de center luidspreker er af trekken, denk niet dat daar wat onder zit. ja een dummy.
folke3
Veteraan
Geslacht:
Leeftijd: 76
Subject:

· 
Posted: 19.01.2015 - 16:42  ·  #4
Ik heb ook zo'n prachtig rooster boven op mijn dashboard. Maar het is bij de geboorte van mijn auto niet bevrucht gebleken en herbergt een ernstig lege ruimte!
petervolvos60
VolvoV70forum member
Geslacht:
Leeftijd: 54
Subject:

· 
Posted: 19.01.2015 - 18:33  ·  #5
ha ha, mooi omschreven......................... :lol:
Unexiist
Forumlid.
Geslacht: n/a