Hi,
Paar dagen geleden zag ik ineens een plas olie onder mijn S80 liggen, blijft geen olie meer in het blok zitten. Aan de locatie te zien moet dit haast wel de krukaskeerring zijn. Heeft het nog zin om deze te vervangen (en daarbij vast ook de distributieriem en multiriem) of kan ik beter op zoek naar een andere auto? En als het zin heeft, is het een beetje zelf te doen? Heb het wel eens bij een Citroen BX en een Ford Capri gedaan, maar dit lijkt me een stuk ingewikkelder.
ps. De auto heeft ook een storing in de bak en het slot doet constant moeilijk.
Paar dagen geleden zag ik ineens een plas olie onder mijn S80 liggen, blijft geen olie meer in het blok zitten. Aan de locatie te zien moet dit haast wel de krukaskeerring zijn. Heeft het nog zin om deze te vervangen (en daarbij vast ook de distributieriem en multiriem) of kan ik beter op zoek naar een andere auto? En als het zin heeft, is het een beetje zelf te doen? Heb het wel eens bij een Citroen BX en een Ford Capri gedaan, maar dit lijkt me een stuk ingewikkelder.
ps. De auto heeft ook een storing in de bak en het slot doet constant moeilijk.