Quote door ProVolvo
Fijn dat het je gelukt is, een R-design stuur met dat Sil Metal paneel is idd heel mooi. In mijn wagen is een 4-spaaks R-Design stuur in de kleur Soft Beige waar ik erg blij mee ben.
Een set 19 inch Bor velgen is een mooie volgende upgrade voor je Volvo, daar moeten 235/40 banden omheen. Zelf rij ik ook op 19 inch (met 235/45) en dat rijdt nog steeds heel comfortabel.
Volvo heeft zelfs nog 20 inch velgen voor je wagen: de Polestar en Polestar II maar denk dat je met de 245/35 banden wel aan comfort in boet.
Precies waar ik ook aan dacht, eigenlijk is dat de enige echt mooie velg momenteel voor een v70, en 19 inch, de 20 inch polestar velgen vind ik net wat minder mooi... de bor velg is het helemaal, 1375 euro ex de banden.../ en dat is nog een mooie prijs bij vstore, al blijft het een klap geld natuurlijk. nog even over denken, met de bandenmaat 235/40 zal ik niet hoeven verlagen... (hoop ik) zou wel eens een onverlaagde volvo v70 op 19 inch bor willen zien... iemand die een foto heeft of ze zelf heeft, in 19 inch met die bandenmaat???