Quote door Jeroen
Quote door ohz274
Maar ik denk dat een diesel toch minder warm wordt dan een benzine-auto, simpelweg omdat deze minder toeren draait.
Maar misschien is het verstandig om eens een kvs-flush uit te laten voeren. Het hele systeem wordt gereinigd en voorzien van (de juiste) verse kvs.
Maar misschien is het verstandig om eens een kvs-flush uit te laten voeren. Het hele systeem wordt gereinigd en voorzien van (de juiste) verse kvs.
Ik zou eerder denken aan de (iets) hogere efficiëntie van een dieselmotor tov een benzine broertje. Maar mijn vorige D5 werd ook nooit warmer dan 90 graden (voor de problemen tenminste).
Als je gaat flushen kan je ook de demiwater methode van Adriaan proberen. Dat heb ik er nu in zitten, en m'n vriendin zal nooit weer de verkeerde KVS bijvullen want er ligt gewoon een flesje demiwater achterin (Y)
Een groot verschil tussen de meeste melding dat hij niet warmer wordt en de mensen die zeggen dat hij wel warmer wordt is volgens mij dat wij de Data van de OBDII halen, niet van het dashboard (bij de NN is die er nog geen eens)